• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Modem Reset Zichzelf

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Timotees
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
T

Timotees

Hallo,
Ik heb een vraagje, ik heb kabelinternet via multikabel ( Family), en het probleem is dus dat mijn modem( motorola), zichzelf om de ongeveer 5 minuten reset. Dit probleem is ook bevestigd door helpdesk van multikabel, het modem heeft zichzelf in de laatste 2 dagen 76 keer gereset.
Verder heb ik een draadloos modem ( Sitecom WL-176) aan dat modem hangen. Maar daar kan het eigenlijk niet aan liggen, omdat die het altijd gedaan heeft, en als ik mijn laptop direct op het modem zet, reset hij zich nog steeds.
Weten jullie waar dit aan ligt, of een oplossing?
Bij Voorbaat Dank,
Tim Bakker
 
Timotees zei:
Hallo,
Ik heb een vraagje, ik heb kabelinternet via multikabel ( Family), en het probleem is dus dat mijn modem( motorola), zichzelf om de ongeveer 5 minuten reset. Dit probleem is ook bevestigd door helpdesk van multikabel, het modem heeft zichzelf in de laatste 2 dagen 76 keer gereset.
Verder heb ik een draadloos modem ( Sitecom WL-176) aan dat modem hangen. Maar daar kan het eigenlijk niet aan liggen, omdat die het altijd gedaan heeft, en als ik mijn laptop direct op het modem zet, reset hij zich nog steeds.
Weten jullie waar dit aan ligt, of een oplossing?
Bij Voorbaat Dank,
Tim Bakker
De modem of de voeding van de modem zal wel defect zijn vrees ik.
Het enige wat je kunt doen is even controleren of de voeding-stekkers er goed in zitten en niet half-los hangen (in het modem en in je voeding).

Wat gaat de helpdesk doen ?? Krijg je een ander modem opgestuurd of komt er een monteur langs ?
 
De monteur is langsgekomen, het modem was kapot.
Iig bedankt voor de hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan