R
ravaoo
Ik wil mijn Ziggo modem repeaten. Dat staat het niet toe of ik moet mijn security uit zetten.
Het is een cisco EPC3928AD
Weet iemand hoe ik mijn wifi key niet uit hoef te zetten en toch repeaten van het netwerk kan aan zetten.
Ik wil graag wifi in de tuin.
Alvast bedankt voor de reacties
Het is een cisco EPC3928AD
Weet iemand hoe ik mijn wifi key niet uit hoef te zetten en toch repeaten van het netwerk kan aan zetten.
Ik wil graag wifi in de tuin.
Alvast bedankt voor de reacties