M
Meneer Jalink
Ik probeer sinds 6 oktober 2011 het modem te activeren op de Ziggo activatie portaal. Daar wordt aangegeven dat de code of het paswoord incorrect is. Ik heb al meer dan 10 keer contact gehad met ziggo, maar ze zeggen dat er al een case is aangemaakt en mij dus niet kunnen helpen.
Ik voel me net Howling Wolf uit de ziggo reclame van tv.
Waarom wil ziggo nog steeds niet helpen? Ze zeiden dat er ook een administratie fout is, maar zelfs mijn bankrekening is correct.
Ik blijf dus hangen op het ziggo activatie portaal, gewone websites doen het niet.
Wordt ik door ziggo aan het lijntje gehouden? Ik wacht nu al zolang.
Ik voel me net Howling Wolf uit de ziggo reclame van tv.
Waarom wil ziggo nog steeds niet helpen? Ze zeiden dat er ook een administratie fout is, maar zelfs mijn bankrekening is correct.
Ik blijf dus hangen op het ziggo activatie portaal, gewone websites doen het niet.
Wordt ik door ziggo aan het lijntje gehouden? Ik wacht nu al zolang.