• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Modem niet te activeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

Meneer Jalink

Ik probeer sinds 6 oktober 2011 het modem te activeren op de Ziggo activatie portaal. Daar wordt aangegeven dat de code of het paswoord incorrect is. Ik heb al meer dan 10 keer contact gehad met ziggo, maar ze zeggen dat er al een case is aangemaakt en mij dus niet kunnen helpen.

Ik voel me net Howling Wolf uit de ziggo reclame van tv.

Waarom wil ziggo nog steeds niet helpen? Ze zeiden dat er ook een administratie fout is, maar zelfs mijn bankrekening is correct.

Ik blijf dus hangen op het ziggo activatie portaal, gewone websites doen het niet.

Wordt ik door ziggo aan het lijntje gehouden? Ik wacht nu al zolang.
 
Ik probeer sinds 6 oktober 2011 het modem te activeren op de ziggo activatie portaal. Daar wordt aangegeven dat de code of het paswoord incorrect is. Ik heb al meer dan 10 keer contact gehad met ziggo, maar ze zeggen dat er al een case is aangemaakt en mij dus niet kunnen helpen.

Ik voel me net Howling Wolf uit de ziggo reclame van tv.

Waarom wil ziggo nog steeds niet helpen? Ze zeiden dat er ook een administratie fout is, maar zelfs mijn bankrekening is correct.

Ik blijf dus hangen op het ziggo activatie portaal, gewone websites doen het niet.

Wordt ik door ziggo aan het lijntje gehouden? Ik wacht nu al zolang.

Hoe kom je dan op het forum? Als je hierop kan komen doet die het toch?
 
Ik typ dit op mijn mobiel. En dat werkt wel maar staat los van dat mijn pc geen internet heeft.
 
Heb jij je apperatuur thuisgestuurd gekregen? (zelfmontage)
Wat was de ingangsdatum van je abbo?
Probeer je te activeren voor die datum, dan gaat het echt niet werken.
 
Bij mij leek het op het einde van activeren ook fout te zijn gegaan, tenminste die melding kwam in mijn scherm, daarna toch maar de boel opnieuw opgestart, en het bijna 30 minuten laten opstarten. Bleek activatie wel juist te zijn gegaan....

Vervolgens viel mij op de de in het stappenplan genoemde ssid en wachtwoord niet overeenkwamen met de info op het modem. Heb die van het modem gebruikt en die werken...

Misschien dat dan toch de gegevens voor registreren bij jou niet kloppen.

Komen de gegevens van de stickertjes, een aantal soort van macadressen wel overeen met die van de sticker op het modem?
 
Normaal gesproken moet een activatie meteen werken, vraag me ook af waarom de helpdesk het niet voor elkaar krijgt, het is namelijk een kwestie van het aanmelden van het Macadres van het modem.

Ik zou even contact opnemen met het webcare team.
 
Hm Grappig.

Bij een kennis/klant ook al 2 maanden bezig om het modem geactiveerd te krijgen. Diverse contacten gehad met de helpdesk, en krijg steevast aldoor het zelfde antwoord dat er aan gewerkt word en dat er een case is aagemaakt aan een "error" team. Niemand die weet wanneer het opgelost is. Ook Jelle kon niks voor me betekenen. Wij hebben de hoop maar opgegeven en het abbonoment opgezegd en gaan naar ADSL.
 
Het is precies zoals MartijnHo het zegt, ziggo zegt er werkt een team aan, maar het enige wat dat inhoud is dat je helemaal niet meer geholpen wordt.

De vorige bewoner hier had ook ziggo Z2 en het werkte goed vertelde hij.

Ja, ik heb het modem uitgezet en weer aangezet. Ik moest toen der tijd het cm-mac adres geven en het ip adres dat het modem had gekregen door in te loggen in het modem.

Er is gewoon een upstream en een downstream.

Misschien is het beter om op te zeggen, maar ik vind dat ziggo zelf hun modem enzo op moet halen.
 
Prive bericht,

Beste Heer Jalink,

De bestelling zit vast, dit doordat er een fout gemeld is bij het doorvoeren van je internetverbinding in bepaalde randsystemen welke voor de verbinding moeten zorgen. helaas kan ik er niet voor zorgen dat het sneller opgelost wordt, dit omdat het specialistisch werk is, iets wat niet iedere medewerker kan oplossen. De bestelling annuleren en opnieuw aanvragen heeft ook geen zin, dit omdat de nieuwe bestelling dan weer vast zal lopen. Wel wil ik, namens Ziggo, mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

Groet,

Ziggo Webteam
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan