B
Blixa
Na een tijd van talloze problemen met internet heeft een vriend van een huisgenoot onlangs een nieuwe modem van UPC (Thomson wit met wifi) geïnstalleerd. Alles werkt perfect, behalve dat de snelheid niet boven de 30 kb/s uitkwam. Volgens UPC kwam dat omdat er een wijziging in de nieuwe modem moest worden doorgevoerd, dat zou binnen 24 en later 72 uur gebeuren. Alles prima: rustig wachten en traag internet is beter als geen. Echter, vanochtend lag internet eruit en het online-lampje op modem blijft knipperen.
Betekent dit dat UPC de wijziging nu aan het doorvoeren is of moet dat ding gewoon opnieuw opgestart worden, zoals wel vaker na werkzaamheden?
Betekent dit dat UPC de wijziging nu aan het doorvoeren is of moet dat ding gewoon opnieuw opgestart worden, zoals wel vaker na werkzaamheden?