• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Modem houd iets tegen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter zudsol
  • Startdatum Startdatum
Z

zudsol

Hallo iedereen.

Sinds enige tijd kan ik geen apps meer downloaden op zowel de ipad iphone en samsung tab. ik krijg dan een melding downloaden of installeren niet mogelijk. Wil ik de app downloaden met 3G dan gaat het wel goed. Tevens kan ik mijn site niet programmeren (wordpress) bij het loginscherm krijg ik telkens de melding dat inlognaam en wachtwoord niet goed zijn. Probeer ik het via 3G of elders dan werkt het wel. Ik heb het al met een pc en laptop en ipad,iphone op het netwerk geprobeerd maar kom er niet door.

Kort gezegt het modem houd wat tegen. Ik weet niet waar ik moet zoeken heb net een nieuwe (merk heb ik zo even niet voor me) internet + bellen 120MB. Modem is gekoppeld aan horizon maar als ik die uitzet blijft het probleem bestaan.

Wat is er aan de hand? ik heb geen kinderbescherming of andere gekke dingen aangezet.
 
ik zou eens inloggen op het modem (als je de technicolor hebt) en kijken of je de firewall instelling kunt wijzigen (bijv even uit zetten) om te zien of dat van invloed is, is eigenlijk het enige dat ik zo kan bedenken..
 
ja heb een technicolor nog geen 4 weken oud. Ik heb mijn firewall niet aangeraakt of aangezet maar zal thuis eens kijken.
 
Heb je wel verbinding met de juiste wifi station, dat kan van de buren, en van de HB af komen, jw moet dus wel een internet verbinding hebben met het juiste wifi station.er is er maar 1 die verbonden is met het internet.

Gr Nol
 
Herstart geven van die Technicolor kan soms het probleem oplossen
 
Terug
Bovenaan