Z
zudsol
Hallo iedereen.
Sinds enige tijd kan ik geen apps meer downloaden op zowel de ipad iphone en samsung tab. ik krijg dan een melding downloaden of installeren niet mogelijk. Wil ik de app downloaden met 3G dan gaat het wel goed. Tevens kan ik mijn site niet programmeren (wordpress) bij het loginscherm krijg ik telkens de melding dat inlognaam en wachtwoord niet goed zijn. Probeer ik het via 3G of elders dan werkt het wel. Ik heb het al met een pc en laptop en ipad,iphone op het netwerk geprobeerd maar kom er niet door.
Kort gezegt het modem houd wat tegen. Ik weet niet waar ik moet zoeken heb net een nieuwe (merk heb ik zo even niet voor me) internet + bellen 120MB. Modem is gekoppeld aan horizon maar als ik die uitzet blijft het probleem bestaan.
Wat is er aan de hand? ik heb geen kinderbescherming of andere gekke dingen aangezet.
Sinds enige tijd kan ik geen apps meer downloaden op zowel de ipad iphone en samsung tab. ik krijg dan een melding downloaden of installeren niet mogelijk. Wil ik de app downloaden met 3G dan gaat het wel goed. Tevens kan ik mijn site niet programmeren (wordpress) bij het loginscherm krijg ik telkens de melding dat inlognaam en wachtwoord niet goed zijn. Probeer ik het via 3G of elders dan werkt het wel. Ik heb het al met een pc en laptop en ipad,iphone op het netwerk geprobeerd maar kom er niet door.
Kort gezegt het modem houd wat tegen. Ik weet niet waar ik moet zoeken heb net een nieuwe (merk heb ik zo even niet voor me) internet + bellen 120MB. Modem is gekoppeld aan horizon maar als ik die uitzet blijft het probleem bestaan.
Wat is er aan de hand? ik heb geen kinderbescherming of andere gekke dingen aangezet.