Beste forumleden,
Als ik, via mijn I-Pad mini, naar de gegevens van mijn modem kijk,
zie ik behalve de normale gegevens, een regel, die licht blauw is, met de tekst : VERNIEUW LEASE
Moet ik hier iets mee doen?
Het modem is een Cisco EPC 3928.
Alvast bedankt, voor eventuele reactie
Als ik, via mijn I-Pad mini, naar de gegevens van mijn modem kijk,
zie ik behalve de normale gegevens, een regel, die licht blauw is, met de tekst : VERNIEUW LEASE
Moet ik hier iets mee doen?
Het modem is een Cisco EPC 3928.
Alvast bedankt, voor eventuele reactie