• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

modem gaat weer resetten na oppakken telefoon

  • Onderwerp starter Onderwerp starter hukem016
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

hukem016

Hoi beste toppers,
Mijn modem gaat weer resetten zodra ik de telefoon opneem :cry: en dat heb ik al een keer eerder gehad en kreeg ik via deze forum van iemand die bij Ziggo werkt een nieuwe voedingstrafo opgestuurd en toen was het probleem opgelost:grin: en dat is ongeveer 2 jaar geleden.
Maar nu begint hij het weer te doen :sad: en dat is enorm irritant vooral omdat ik een pedicure praktijk heb en de klanten denken dat ik zomaar ophang.
Ik hoop dat er weer iemand is die mij kan helpen en mij weer blij kan maken :pompom::pompom::pompom::wink:
Bij voorbaat al ontzettend bedankt voor uw reactie!

Gr,
Ria Hukema.
 
Idd voeding vervangen.... ik heb er eentje van een externe harddisk genomen, welke zelfde spanningsuitgang heeft...

Dat was hier ook de enige oplossing, slecht eigenlijk, maar het was niet anders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan