H
hukem016
Hoi beste toppers,
Mijn modem gaat weer resetten zodra ik de telefoon opneem :cry: en dat heb ik al een keer eerder gehad en kreeg ik via deze forum van iemand die bij Ziggo werkt een nieuwe voedingstrafo opgestuurd en toen was het probleem opgelost
en dat is ongeveer 2 jaar geleden.
Maar nu begint hij het weer te doen
en dat is enorm irritant vooral omdat ik een pedicure praktijk heb en de klanten denken dat ik zomaar ophang.
Ik hoop dat er weer iemand is die mij kan helpen en mij weer blij kan maken :pompom::pompom::pompom:
Bij voorbaat al ontzettend bedankt voor uw reactie!
Gr,
Ria Hukema.
Mijn modem gaat weer resetten zodra ik de telefoon opneem :cry: en dat heb ik al een keer eerder gehad en kreeg ik via deze forum van iemand die bij Ziggo werkt een nieuwe voedingstrafo opgestuurd en toen was het probleem opgelost
en dat is ongeveer 2 jaar geleden.Maar nu begint hij het weer te doen
en dat is enorm irritant vooral omdat ik een pedicure praktijk heb en de klanten denken dat ik zomaar ophang.Ik hoop dat er weer iemand is die mij kan helpen en mij weer blij kan maken :pompom::pompom::pompom:

Bij voorbaat al ontzettend bedankt voor uw reactie!
Gr,
Ria Hukema.