P
pjotr12345
Mijn modem is vandaag overleden. Alleen het lichtje op het voedingsblokje van het modem knippert, op het modem zelf is geen lichtje meer te zien. Stroom uitgezet, minuut gewacht, stroom weer aan: helpt niks. Kortom: het ding is dood, het is een ex-modem, het is verhuisd naar de eeuwige jachtvelden.
Hierdoor heb ik thuis geen internet en geen telefoon meer. Ik moet dus de UPC-klantenservice bellen met m'n prepaid mobieltje met HEMA-chip. Dat kost me..... € 1,30 per minuut! Ongelofelijk. Dat wordt dus m'n faillissement, voordat ik hier een monteur (of een postpakket met een nieuw modem) heb.
Waarom kan ik de klantenservice niet bereiken via een gewoon telefoonnummer? En waarom bellen ze me niet terug, als ik vertel dat ik noodgedwongen vanaf een duur mobieltje bel?
Hierdoor heb ik thuis geen internet en geen telefoon meer. Ik moet dus de UPC-klantenservice bellen met m'n prepaid mobieltje met HEMA-chip. Dat kost me..... € 1,30 per minuut! Ongelofelijk. Dat wordt dus m'n faillissement, voordat ik hier een monteur (of een postpakket met een nieuw modem) heb.
Waarom kan ik de klantenservice niet bereiken via een gewoon telefoonnummer? En waarom bellen ze me niet terug, als ik vertel dat ik noodgedwongen vanaf een duur mobieltje bel?



UPC NEE wanneer uw dienst niet werkt ....