• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Modem dood: ben ik failliet voordat ik een nieuw krijg?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter pjotr12345
  • Startdatum Startdatum
P

pjotr12345

Mijn modem is vandaag overleden. Alleen het lichtje op het voedingsblokje van het modem knippert, op het modem zelf is geen lichtje meer te zien. Stroom uitgezet, minuut gewacht, stroom weer aan: helpt niks. Kortom: het ding is dood, het is een ex-modem, het is verhuisd naar de eeuwige jachtvelden.

Hierdoor heb ik thuis geen internet en geen telefoon meer. Ik moet dus de UPC-klantenservice bellen met m'n prepaid mobieltje met HEMA-chip. Dat kost me..... € 1,30 per minuut! Ongelofelijk. Dat wordt dus m'n faillissement, voordat ik hier een monteur (of een postpakket met een nieuw modem) heb.

Waarom kan ik de klantenservice niet bereiken via een gewoon telefoonnummer? En waarom bellen ze me niet terug, als ik vertel dat ik noodgedwongen vanaf een duur mobieltje bel?
 
Misschien kun je even bij iemand anders bellen? Als je die persoon dan compenseerd ben je alsnog wat goedkoper uit.
 
pjotr12345 zei:
Hierdoor heb ik thuis geen internet en geen telefoon meer. Ik moet dus de UPC-klantenservice bellen met m'n prepaid mobieltje met HEMA-chip. Dat kost me..... € 1,30 per minuut! Ongelofelijk. Dat wordt dus m'n faillissement, voordat ik hier een monteur (of een postpakket met een nieuw modem) heb.

Het telefoonnummer van UPC kost slechts 10 cent per minuut. Dat telecom providers zo graag de boef spelen door er 1,30 per minuut van te maken kun je UPC moeilijk kwalijk nemen.

Wat al gesuggereerd werd, bel bij iemand met een vaste lijn, of ga langs bij een van de UPC winkels in den landen.
 
Dan zou iedereen een pre-paid kaartje nemen van de Hema en maar verzoeken terug te bellen en dan maar hopen terug gebelt te worden.
En inderdaad wat de rest zegt. ;)

Persoonlijk blijf ik het nog steeds raar vinden dat er nog steeds mensen zijn die pre-paid bellen. ;D
 
of 1 smsje naar 7373... of ze daar zo blij mee zijn geen idee >:D UPC NEE wanneer uw dienst niet werkt ....
 
@ allen: dank voor het meedenken!

Het probleem lijkt te zijn opgelost: vanochtend deed het modem het ineens weer, en het lichtje van het voedingsblokje brandde weer constant (zonder te knipperen dus).

Zodoende kon ik via de vaste lijn de klantenservice van UPC bellen, die me een nieuw voedingsblokje gaan toezenden. Hopelijk is het probleem dan blijvend verholpen.
 
Terug
Bovenaan