• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

modem defect

Status
Niet open voor verdere reacties.

rolfio

Forum Gebruiker
Berichten
49
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Mijn modem heeft zondagavond de geest gegeven. Kapot, doet niets meer. Ziggo gebeld, na lang wachten kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn die me een nieuwe modem zou toesturen die ik waarschijnlijk maandag, anders op zijn hoogst dinsdag in huis zou hebben. Maar je raadt het al: het is nu woensdag en ik heb nog steeds niets in huis. Al die tijd dus zonder internet :sad:...

Even vragen waar mijn bestelling blijft is me gisteravond niet gelukt met wachttijden van 13 tot 17 minuten :shock::shock:

Iemand dezelfde ervaring dat het zo lang duurt?
 
Had ik ook een keer. Heb toen zelf in Groningen een nieuw modem gehaald bij:

Ziggo Klantenservice Groningen

Winschoterdiep 60
9723 AB Groningen

Openingstijden :
Maandag 09:00 - 17:30 uur
Dinsdag 09:00 - 17:30 uur
Woensdag 09:00 - 17:30 uur
Donderdag 09:00 - 17:30 uur
Vrijdag 09:00 - 17:30 uur
Zaterdag gesloten
Zondag gesloten


Wel even je defecte modem meenemen.
 
Had ik ook een keer. Heb toen zelf in Groningen een nieuw modem gehaald bij:

Ziggo Klantenservice Groningen

Winschoterdiep 60
9723 AB Groningen

Openingstijden :
Maandag 09:00 - 17:30 uur
Dinsdag 09:00 - 17:30 uur
Woensdag 09:00 - 17:30 uur
Donderdag 09:00 - 17:30 uur
Vrijdag 09:00 - 17:30 uur
Zaterdag gesloten
Zondag gesloten


Wel even je defecte modem meenemen.

Heb ik gevraagd, maar dat kon alleen bij een Ziggo studio in Zwolle, Utrecht of den Haag.
 
Heb ik gevraagd, maar dat kon alleen bij een Ziggo studio in Zwolle, Utrecht of den Haag.

Het bezoekadres in Groningen is gewoon open voor alle klanten. Ik heb (zoals vermeld in vorige bericht) er zelf ook een nieuw modem afgehaald.
 
Daar weten ze op de helpdesk niets van...
 
De helpdesk-medewerker heeft je verkeerd voorgelicht. Op het moment dat ze je iets toesturen krijgen ze een 'verwachte leverdatum' te zien, maar deze mogen ze eigenlijk niet mededelen aan de klant. Dit omdat het te vaak voor komt de verwachte leverdatum niet gehaald word aangezien bij schatting van deze datum uitgegaan word van 'ideale omstandigheden'.

De informatie die je had horen te krijgen is 'dit kan 2 tot 5 werkdagen duren, heeft u hierna nog niets ontvangen, belt u gerust even terug'.
 
Ik heb inmiddels gister een ander modem gekregen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan