Op dit moment heeft mijn COM21 het probleem dat hij niet door de zelftest komt, de indicatie van de 2e led ST, brand constant oranje.
Dit komt de laatste tijd te vaak voor heel enkel komt de verbinding terug als de voeding een lange tijd van het modem is geweest.
Dit is zeer onhandig en erg storend,
Ik ben bang dat het modem aan het eind van zijn latijn is en dat deze op korte termijn vervangen moet worden.
U kan hiervoor een afspraak maken op de maandag of de donderdag
Uw modem zal niet aan het eind van zijn latijn zijn maar het is mogelijk dat uw signaal niet helemaal in orde is. Helaas zijn wij niet in staat om via email een afspraak met u te maken daar wij niet kunnen
controleren of u dit bericht ook daadwerkelijk voor de dag van de afspraak zal lezen. Onze monteur zal namelijk ook bij u in de woning aanwezig moeten zijn. Bent u op het moment dat de monteur komt, echter
even niet thuis, dan zijn wij genoodzaakt om voorrijkosten in rekening te brengen. Wij raden u daarom aan om telefonisch contact op te nemen met de Helpdesk. Zij kunnen vervolgens een afspraak met u
maken in het geval dat er inderdaad een monteur benodigd is.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u telefonisch contact opnemen. Onze afdeling Customer Service is te bereiken op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur (voor storingen tot 22.00 uur) en op zaterdag en
zon- en feestdagen van 10.00 tot 22.00 uur onder het nummer 0900 15 80 (? 0,10 per minuut). Belt u gerust, onze medewerkers staan u graag te woord.
Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijk groet,
UPC Nederland
Komt mij vreemd over dat het signaal de zelftest van het modem kan beinvloeden. Raar is het wel dat ik na enige malen voeding aan uit met tijd interval de modem soms weer aan de praat krijg.
Wat te doen...
Dit komt de laatste tijd te vaak voor heel enkel komt de verbinding terug als de voeding een lange tijd van het modem is geweest.
Dit is zeer onhandig en erg storend,
Ik ben bang dat het modem aan het eind van zijn latijn is en dat deze op korte termijn vervangen moet worden.
U kan hiervoor een afspraak maken op de maandag of de donderdag
Uw modem zal niet aan het eind van zijn latijn zijn maar het is mogelijk dat uw signaal niet helemaal in orde is. Helaas zijn wij niet in staat om via email een afspraak met u te maken daar wij niet kunnen
controleren of u dit bericht ook daadwerkelijk voor de dag van de afspraak zal lezen. Onze monteur zal namelijk ook bij u in de woning aanwezig moeten zijn. Bent u op het moment dat de monteur komt, echter
even niet thuis, dan zijn wij genoodzaakt om voorrijkosten in rekening te brengen. Wij raden u daarom aan om telefonisch contact op te nemen met de Helpdesk. Zij kunnen vervolgens een afspraak met u
maken in het geval dat er inderdaad een monteur benodigd is.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u telefonisch contact opnemen. Onze afdeling Customer Service is te bereiken op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur (voor storingen tot 22.00 uur) en op zaterdag en
zon- en feestdagen van 10.00 tot 22.00 uur onder het nummer 0900 15 80 (? 0,10 per minuut). Belt u gerust, onze medewerkers staan u graag te woord.
Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijk groet,
UPC Nederland
Komt mij vreemd over dat het signaal de zelftest van het modem kan beinvloeden. Raar is het wel dat ik na enige malen voeding aan uit met tijd interval de modem soms weer aan de praat krijg.
Wat te doen...