- Berichten
- 499
Ik heb sinds een paar weken last van dat mijn modem steeds blijft resetten.
Na mijn eerste klacht heeft upc een monteur gestuurd met een vervangend modem.
Heb nu een Cisco epc3212 gekregen.
Maar ook deze blijft steeds resetten, zit vanavond al uren tegen een rebootende modem aan te kijken.
Volgens de monteur zijn de signale uitstekend.
Downstream Power Level: 1.1 dbmv Signal to Noise Ratio:39.2 dB
Upstream. Power level: 52.2 dbmv
Hij heeft ook mijn kabels in huis doorgemeten en volgens hem is alles in orde.
Heeft er iemand een idee waar zo iets aan kan liggen?
Ik zie in de modem de volgende Firmware :
Firmware Name: e3200-ESIP-12-v302r125532-111109c_upc-TEST.bin
Firmware Build Time: Nov 9 11:06:12 2011
Heeft iedereen een Test Firmware van 2011? Lijkt me dat de afgelopen jaren er toch wel eens nieuwe firmwares zijn uitgekomen.
Ik hoop dat er hier iemand een idee heeft, zodat ik iets meer kan aangeven als ik weer naar de helpdesk bel.
Na mijn eerste klacht heeft upc een monteur gestuurd met een vervangend modem.
Heb nu een Cisco epc3212 gekregen.
Maar ook deze blijft steeds resetten, zit vanavond al uren tegen een rebootende modem aan te kijken.
Volgens de monteur zijn de signale uitstekend.
Downstream Power Level: 1.1 dbmv Signal to Noise Ratio:39.2 dB
Upstream. Power level: 52.2 dbmv
Hij heeft ook mijn kabels in huis doorgemeten en volgens hem is alles in orde.
Heeft er iemand een idee waar zo iets aan kan liggen?
Ik zie in de modem de volgende Firmware :
Firmware Name: e3200-ESIP-12-v302r125532-111109c_upc-TEST.bin
Firmware Build Time: Nov 9 11:06:12 2011
Heeft iedereen een Test Firmware van 2011? Lijkt me dat de afgelopen jaren er toch wel eens nieuwe firmwares zijn uitgekomen.
Ik hoop dat er hier iemand een idee heeft, zodat ik iets meer kan aangeven als ik weer naar de helpdesk bel.