• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

modem cisco EPC 3925 temperatuur

Berichten
44
Sinds gisteren heb ik het cisco EPC 3925 modem.Wat mij opvalt is dat dit modem erg warm wordt,is dit normaal?

Ton
 
Kan verschillende oorzaken hebben.

- modem flink aan het werk (down/up).
- modem heeft slecht aansluitwaarden.

73's
 
Of staat op een plek waar die zijn warmte niet kwijt kan.
Elk apparaat wat aan het werk is wordt warm. De vraag is hoe warm wordt érg warm genoemd?
 
Terug
Bovenaan