- Berichten
- 68
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ik heb de Cisco EPC3212 modem. Alles werkt perfect. Nu wil ik het modem en router verplaatsen, maar op de nieuwe plek zit geen inbouw aansluitdoos. Wel een nieuwe coaxkabel die ik rechtstreeks op een Hirschmann versterker bij het AOP kan aansluiten. Moet ik de modem perse met de door UPC meegeleverde wandsplitter aansluiten? Of mag ik de coaxkabel rechtstreeks zonder die meegeleverde splitter aansluiten?
