S
svendeeerste
Mijn mobiel heeft het plotseling begeven. Dus ik denk ik bestel een nieuwe bij Ziggo. Dus een S7 besteld op de website. Zou op 20 januari tussen twaalf en drie bezorgt worden. Helaas geen koerier dus om half vijf gebeld en keurig te woord gestaan ze zouden een nieuwe sturen die ik Zaterdag kon verwachten. Helaas weer niks. Zaterdag avond een mailtje de telefoon was onderweg met een trac en tracé code. Jahoor de chauffeur is onderweg maar zondag geen telefoon. Maandag is de chauffeur nog steeds onderweg de hele dag thuis gebleven maar helaas niemand. Dus ik denk om vijf uur laat ik het koeriers bedrijf bellen maar daar wordt niet opgenomen. Dus Ziggo maar weer bellen ja wij kunnen nu niks doen is de reactie. Dus ik bied aan om dan zelf maar een telefoon te halen in hun shop op dinsdag ochtend omdat ik morgen div. afspraken heb en geen tijd heb om weer een dag op een telefoon te wachten. Maar dit kan niet want dat kunnen ze niet regelen. Dus morgen maar een telefoon halen bij KPN. Hoe zou het toch komen dat mensen niet zo blij zijn met Ziggo. Ben al jaren klant bij UPC hier was af en toe ook wel eens wat, maar kon altijd bij niet werkende box de boel omruilen in de shop dit werd dan keurig door de helpdesk geregeld. Ziggo ik ben daar niet blij mee kijk morgen gelijk even naar een drie in een abonnement bij hun.