• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mobiel besteld maar de koerier komt niet opdagen.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter svendeeerste
  • Startdatum Startdatum
S

svendeeerste

Mijn mobiel heeft het plotseling begeven. Dus ik denk ik bestel een nieuwe bij Ziggo. Dus een S7 besteld op de website. Zou op 20 januari tussen twaalf en drie bezorgt worden. Helaas geen koerier dus om half vijf gebeld en keurig te woord gestaan ze zouden een nieuwe sturen die ik Zaterdag kon verwachten. Helaas weer niks. Zaterdag avond een mailtje de telefoon was onderweg met een trac en tracé code. Jahoor de chauffeur is onderweg maar zondag geen telefoon. Maandag is de chauffeur nog steeds onderweg de hele dag thuis gebleven maar helaas niemand. Dus ik denk om vijf uur laat ik het koeriers bedrijf bellen maar daar wordt niet opgenomen. Dus Ziggo maar weer bellen ja wij kunnen nu niks doen is de reactie. Dus ik bied aan om dan zelf maar een telefoon te halen in hun shop op dinsdag ochtend omdat ik morgen div. afspraken heb en geen tijd heb om weer een dag op een telefoon te wachten. Maar dit kan niet want dat kunnen ze niet regelen. Dus morgen maar een telefoon halen bij KPN. Hoe zou het toch komen dat mensen niet zo blij zijn met Ziggo. Ben al jaren klant bij UPC hier was af en toe ook wel eens wat, maar kon altijd bij niet werkende box de boel omruilen in de shop dit werd dan keurig door de helpdesk geregeld. Ziggo ik ben daar niet blij mee kijk morgen gelijk even naar een drie in een abonnement bij hun.
 
Bij mij weten is de afzender aansprakelijk. Dus dat ze zeggen dat ze niet kunnen doen is volgens mij niet juist.
 
Ze ontkennen toch niet aansprakelijk te zijn? Ik lees alleen dat er een pakket onderweg is naar een klant en die klant om 5 uur belt ze zeggen dat ze op dat moment niets kunnen doen. Dat vind ik wel normaal, er zit weinig anders op dan dat die klant wat meer geduld heeft. Pas als het pakket kwijt blijkt kan er iets aan gedaan worden.

Het lijkt er wel op, in ieder geval in deze situatie, dat Ziggo de op hun website beloofde levertijd niet kan waarmaken. Dat is niet zo netjes en voor de klant frustrerend, helemaal als je dan zonder mobiel zit.
 
Helaas was dit maar zo vanmorgen nog even gebeld. Koeriersbedrijf had geen bestelling voor mij. Ziggo weer gebeld blijkt dat de order niet goed in het systeem staat, dus wou deze helpdeskmedewerker hem opnieuw invoeren en dan zou mijn telefoon na vijf werkdagen bezorgd worden. Nou kreeg je er vorige week nog een Gear fit2 bij maar dat kon hij niet beloven. Niet accoord gegaan. Vanavond even naar de Mediamarkt daar is deze telefoon honderd euro goedkoper en kan hem gelijk meenemen maar morgenavond beginnen de btw dagen dus ik haal hem morgen na mijn werk op en dat scheelt toch meer dan tweehonderd euro met Ziggo. Alleen jammer van die Gear Fit
 
MM BTW weg ermee topic op Tweakers...

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1746425

En check wat de prijs van de telefoon nu en de afgelopen dagen is... gebeurt wel eens dat de prijzen van bepaalde producten voor de aktie omhoog gaan.

Succes!
 
Terug
Bovenaan