• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mobiel bellen via MK duur!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Thomas
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
T

Thomas

Op de site van MK kunnen we nu lezen dat we ook mobiel kunnen bellen..

MK geeft aan dat ze gekozen hebben voor ASPIDERCOM als partner..

Nu is het leuke: via https://www.aspidermobile.nl/site/default.asp?cID=2
kunnen we lezen dat bellen via ASPIDERCOM zelf goedkoper is dan we via MK zelf gaan bellen.. Het scheelt per minuut zon 0,5 cent, en het bellen naar andere ASPIDERCOM mensen is GRATIS.. Bij MK moeten we daar ook nog voor betalen, ik heb niet kunnen vinden dat bellen naar andere MK mensen goedkoper of zelfs GRATIS is..

Als we op de site van EASYMOBILE.nl gaan kijken, kunnen we daar lezen dat we daar ook voor 0,15 zowel naar vast als mobiel kunnen bellen.. En als PREPAID klant betaal je daar GEEN 5 euro per maand..

Als je als bedrijf een dienst of service op de markt zet lijkt het me dat je naar de levensverwachting gaat kijken, kunnen we winst maken, zullen de klanten het willen kopen.. ENZ, etc...

Nu denk ik dus als klant.. Wat is het nut van deze dienst.. Het is duurder dan een prepaid provider, ik heb maandlasten, bellen naar MK mensen is even duur, met andere woorden.. Waarom zou iemand ooit deze dienst willen hebben?? Ben ik nu de enigste die er zo over denkt??? Ik zat vol spanning op deze dienst te wachten, maar dit is toch wel een koude douch..
 
Het scheelt per minuut zon 0,05 cent, en het bellen naar andere ASPIDERCOM mensen is GRATIS

Bedoel je hier 5 cent? Want als het 0,05 cent is, dan is het wel erg weinig.

Simyo is ook 15 cent per minuut, naar vast of mobiel en daar heb je ook geen abo voor nodig
 
Het verschil tussen gewoon MK bellen en andere providers is soms ook maar 0,05 cent.. Dus verschil is voor hun wel groot..

En 0,5 cent is correct..

Je hebt gelijk.. Er zijn zat telecommers te vinden die prepaid zijn en ook rond de 14 a 15 cent zitten zowel vast als mobiel..

Als deze dienst van MK nu prepaid was... Dan zou ik er wel 1 willen hebben.. Maar een abo zou ik nooit nemen..
 
Nu denk ik dus als klant.. Wat is het nut van deze dienst.. Het is duurder dan een prepaid provider, ik heb maandlasten, bellen naar MK mensen is even duur, met andere woorden.. Waarom zou iemand ooit deze dienst willen hebben?? Ben ik nu de enigste die er zo over denkt??

Ben het volledig met je eens. Ik had al gehoord/gelezen, dat MK met deze dienst zou komen. Maar dit vind ik inderdaad hele vage prijzen. Had toch wel heel wat anders verwacht van MK. Erg jammer dit.... :cry:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan