T
Thomas
Op de site van MK kunnen we nu lezen dat we ook mobiel kunnen bellen..
MK geeft aan dat ze gekozen hebben voor ASPIDERCOM als partner..
Nu is het leuke: via https://www.aspidermobile.nl/site/default.asp?cID=2
kunnen we lezen dat bellen via ASPIDERCOM zelf goedkoper is dan we via MK zelf gaan bellen.. Het scheelt per minuut zon 0,5 cent, en het bellen naar andere ASPIDERCOM mensen is GRATIS.. Bij MK moeten we daar ook nog voor betalen, ik heb niet kunnen vinden dat bellen naar andere MK mensen goedkoper of zelfs GRATIS is..
Als we op de site van EASYMOBILE.nl gaan kijken, kunnen we daar lezen dat we daar ook voor 0,15 zowel naar vast als mobiel kunnen bellen.. En als PREPAID klant betaal je daar GEEN 5 euro per maand..
Als je als bedrijf een dienst of service op de markt zet lijkt het me dat je naar de levensverwachting gaat kijken, kunnen we winst maken, zullen de klanten het willen kopen.. ENZ, etc...
Nu denk ik dus als klant.. Wat is het nut van deze dienst.. Het is duurder dan een prepaid provider, ik heb maandlasten, bellen naar MK mensen is even duur, met andere woorden.. Waarom zou iemand ooit deze dienst willen hebben?? Ben ik nu de enigste die er zo over denkt
Ik zat vol spanning op deze dienst te wachten, maar dit is toch wel een koude douch..
MK geeft aan dat ze gekozen hebben voor ASPIDERCOM als partner..
Nu is het leuke: via https://www.aspidermobile.nl/site/default.asp?cID=2
kunnen we lezen dat bellen via ASPIDERCOM zelf goedkoper is dan we via MK zelf gaan bellen.. Het scheelt per minuut zon 0,5 cent, en het bellen naar andere ASPIDERCOM mensen is GRATIS.. Bij MK moeten we daar ook nog voor betalen, ik heb niet kunnen vinden dat bellen naar andere MK mensen goedkoper of zelfs GRATIS is..
Als we op de site van EASYMOBILE.nl gaan kijken, kunnen we daar lezen dat we daar ook voor 0,15 zowel naar vast als mobiel kunnen bellen.. En als PREPAID klant betaal je daar GEEN 5 euro per maand..
Als je als bedrijf een dienst of service op de markt zet lijkt het me dat je naar de levensverwachting gaat kijken, kunnen we winst maken, zullen de klanten het willen kopen.. ENZ, etc...
Nu denk ik dus als klant.. Wat is het nut van deze dienst.. Het is duurder dan een prepaid provider, ik heb maandlasten, bellen naar MK mensen is even duur, met andere woorden.. Waarom zou iemand ooit deze dienst willen hebben?? Ben ik nu de enigste die er zo over denkt
Ik zat vol spanning op deze dienst te wachten, maar dit is toch wel een koude douch..