• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

missende zenders

  • Onderwerp starter Onderwerp starter TheManMichiel
  • Startdatum Startdatum
T

TheManMichiel

Ik heb sinds gisteren geen RTL en SBS zenders meer ( 4 t/m 8 )

Ben ik de enige?
 
Ik heb de box herstart, maar dat deed niks.
Nu heb ik de fabrieksinstellingen herladen en nu is het weer goed.

Leipe shit...maar nog steeds blij :)
 
TheManMichiel zei:
Ik heb sinds gisteren geen RTL en SBS zenders meer ( 4 t/m 8 )

Ben ik de enige?

Ik zette zondagmorgen om 09.45 uur het voorprogramma van de F1 op RTL7 aan en wilde bij de eerste reclameonderbreking overschakelen naar 47 (RTL Television). Geen geldig zendernummer. Hè?
Afijn, bleek ik van de eerste 10 kanalen alleen nog RTL7 HD te hebben. Totaal had ik nog 13 TV zenders en 5 Radiozenders (alleen de 5 BBC radiozenders). Voor de rest was ALLES weg. Foetsie. Nog nooit gehad.
Na de race (1,5 uur later) vond ik er geen enkele melding over bij UPC, UPC Forum en Chelloo.nl. Dus was ik alleen de pineut.
Ik heb 3 maal de box spanningloos gezet. Geen verandering. Toen fabrieksinstellingen teruggezet en dat leverde de meeste zenders weer op. Ik miste er nog een stuk of 10, 15. Daarna de box 5 minuten spanningloos gezet en daarna was en is tot nu toe alles weer goed. Wel natuurlijk het hele menu met instellingen doorgelopen.

Wat het was? Wie het weet mag het zeggen. Tot nu toe ging de box (ca. 1 maand in gebruik) redelijk probleemloos.

PS: ik zie jouw reactie die je tijdens mijn schrijven geplaatst heb.
 
Ik heb sinds 2 dagen hetzelfde probleem alleen mis ik de zenders RTL 4 en 5.
Ze staan ook niet meer in de EPG. en vanaf NL 3 zapt hij over naar SBS 6. heb de spanning er ook al meerdere malen afgehaald (30 sec en 10 min). De 10 min was een mogelijke oplossing van upc zelf. Deze had ik gebeld naar aanleiding van het probleem. Helaas weer een te lange wachtrij van plus minus 30 minuten, maar dat daar gelaten.

Ik lees hier dus dat het mogelijk opgelost word door de fabrieksinstellingen terug te zetten. Aan dat idee heb ik al eens zitten denken. Maar dan heb ik daarover 1 vraag.
Ben ik dan ook al mijn opgenomen programma's kwijt die op de harde schijf zijn opgenomen? ???
 
xbored zei:
Ik lees hier dus dat het mogelijk opgelost word door de fabrieksinstellingen terug te zetten. Aan dat idee heb ik al eens zitten denken. Maar dan heb ik daarover 1 vraag.
Ben ik dan ook al mijn opgenomen programma's kwijt die op de harde schijf zijn opgenomen? ???
Als je fabrieksinstellingen doet, krijg je de vraag of je je opname wilt behouden of dat ze gewist mogen worden.
 
Klopt idd die vraag heb Ik gehad en was ook tevens de opposing voor de missende kanalen!
 
Terug
Bovenaan