T
TheManMichiel
Ik heb sinds gisteren geen RTL en SBS zenders meer ( 4 t/m 8 )
Ben ik de enige?
Ben ik de enige?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

TheManMichiel zei:Ik heb sinds gisteren geen RTL en SBS zenders meer ( 4 t/m 8 )
Ben ik de enige?

Als je fabrieksinstellingen doet, krijg je de vraag of je je opname wilt behouden of dat ze gewist mogen worden.xbored zei:Ik lees hier dus dat het mogelijk opgelost word door de fabrieksinstellingen terug te zetten. Aan dat idee heb ik al eens zitten denken. Maar dan heb ik daarover 1 vraag.
Ben ik dan ook al mijn opgenomen programma's kwijt die op de harde schijf zijn opgenomen?![]()