Aller eerst: ik hoop dat ik het hier juist geplaatst heb, zo niet, mijn excuses.
Ik heb sinds 1 week nu weer Ziggo na 1 jaar op glasvezel te hebben gezeten, werkte veel beter vind ik zelf maar kostte ook veel meer. Nu dus 1 week weer ziggo en nu heb ik ook interactieve tv gekregen, ik heb het standaard TV abbonement en zou deze series dus gratis moeten kunnen bekijken:
https://www.ziggo.nl/#entertainment/on-demand/series/standaard
Als ik naar series ga zie ik de meeste series er niet tussen staan en die er wel tussen staan staat bij vermeld dat ik een hoger pakket nodig heb. Hoe kan ik series dus nu wel bekijken? Doe ik iets verkeerd of is dit een foutje van Ziggo?
Ik heb sinds 1 week nu weer Ziggo na 1 jaar op glasvezel te hebben gezeten, werkte veel beter vind ik zelf maar kostte ook veel meer. Nu dus 1 week weer ziggo en nu heb ik ook interactieve tv gekregen, ik heb het standaard TV abbonement en zou deze series dus gratis moeten kunnen bekijken:
https://www.ziggo.nl/#entertainment/on-demand/series/standaard
Als ik naar series ga zie ik de meeste series er niet tussen staan en die er wel tussen staan staat bij vermeld dat ik een hoger pakket nodig heb. Hoe kan ik series dus nu wel bekijken? Doe ik iets verkeerd of is dit een foutje van Ziggo?