• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Misschien een open deur...... Maar toch de vraag.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jafo
  • Startdatum Startdatum
Berichten
74
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik volg dit forum vanaf september toen ik over ben gegaan op full HD. Mijn keuze is gevallen op HDstarter met DVR. Ondanks veel slechte berichten in het desbetreffende forum is het voor mij al 3 maanden plug and play, behoudens dat mijn AVR niet samenwerkt met UPC. Dus so far so good...

Op het moment heb ik ADSL en download nu zo'n 500 tot 700 Gb aan blu rays. Mijn downloadsnelheid is op het moment 1,5 Mb/s dus de computer staat veel en vaak aan om die grote bestanden binnen te halen. Je wordt een beetje moe van wanneer newsleecher meldt dat hij 8 uur moet downloaden voor 1 film in blu ray formaat laat staan wanneer je een paar films in de week kijkt.

Dolgraag zou ik het 60 Mbit abbo van UPC nemen wanneer ik in februari over zou kunnen. Alleen blijft de vraag of het wel slim is. Nu betaal ik 18,95 per maand voor een abbo wat me nog nooit in de steek heeft gelaten. Bij UPC zou ik naar een abbo toegaan van 40,- euro per maand waar de onzekerheidsfactor aanwezig is.

Wat is wijsheid???
 
McRonald zei:
Blijven zitten waar je zit.
;)
:-\ Dat is ieder zijn eigen mening.

Ik ben afgelopen mei overgestapt van Telfort naat UPC en ben uitermate tevreden, nog geen 1 minuut een uitval gehad. De snelheid is acceptabel te noemen ronde de 57 MB.

Dus mijn advies aan de topic starter is DOEN.
 
we kunnen niet in andermans portemone kijken, maar als je het kunt missen, zou ik zeggen..... gewoon doen. Na aanloopproblemen bij mijn overgang naar Fiberspeed werkt alles nu perfect, geen uitval meer en ik ben er tevreden over.
 
Blijft idd een open deur, met alle providers heb je problemen.
Sommige groter sommige kleiner.
Feit is dat als het eenmaal loopt, dat het loopt.
Zie het als een loterij :o

Ik denk dat je voor 85% kan zeggen dat het probleemloos verloopt ( die mensen klagen niet, en hoor je dus niet) en dat misschien 2 % constante problemen heeft, maar dat denk ik.....en de 13% die nog overblijft wordt wel weer opgelost.
 
Je leest op forums, ook deze, eigenlijk alleen berichten van mensen die een probleem hebben.
Degene bij wie alles gewoon werkt zullen dat zelden tot nooit melden.
Je krijgt daarom heel snel de indruk dat het bij provider x (hangt af op welke naam je zoekt) allemaal zo slecht is.
Er zijn bij UPC een paar gebieden (oa Rotterdam) waar wat meer problemen gemeld worden, maar bij de meeste klanten (nee, ik geef geen percentage want die weet ik niet) gaat het allemaal gewoon goed.

Adviseren kan en wil ik niet. Ik kan namelijk niet in de toekomst kijken ;D
Bij overstappen neem je altijd een bepaalde gok. Je weet wat je heb en niet wat je krijgt. Aan de andere kant weet je ook niet wat je huidige provider over een tijdje aan problemen kan krijgen.

Veel succes met het nemen van een beslissing.
 
Dank voor de reacties. Het is inderdaad zo dat de mensen die tevreden zijn dat niet van de daken afschreeuwen. Het opent perspectieven. Temeer omdat de hele dag een loeiende computer ook niet tof is.

Laatste vraag. Heeft UPC ook geen problemen met 500 tot 750 Gb per maand?
 
jafo zei:
Laatste vraag. Heeft UPC ook geen problemen met 500 tot 750 Gb per maand?

Daarmee zou je niet in de top zitten denk ik maar dat kun je in dit topic eens nader bekijken ;)

Succes...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
jafo zei:
Dank voor de reacties. Het is inderdaad zo dat de mensen die tevreden zijn dat niet van de daken afschreeuwen. Het opent perspectieven. Temeer omdat de hele dag een loeiende computer ook niet tof is.

Laatste vraag. Heeft UPC ook geen problemen met 500 tot 750 Gb per maand?

Denk dat dit een hoeveelheid is waar geen provider op zit tewachten, en denk dan ook dat je snel terug gezet zal worden op een snelheid waar mee je een flopie per dag kan vullen. ;D
 
Terug
Bovenaan