Ik volg dit forum vanaf september toen ik over ben gegaan op full HD. Mijn keuze is gevallen op HDstarter met DVR. Ondanks veel slechte berichten in het desbetreffende forum is het voor mij al 3 maanden plug and play, behoudens dat mijn AVR niet samenwerkt met UPC. Dus so far so good...
Op het moment heb ik ADSL en download nu zo'n 500 tot 700 Gb aan blu rays. Mijn downloadsnelheid is op het moment 1,5 Mb/s dus de computer staat veel en vaak aan om die grote bestanden binnen te halen. Je wordt een beetje moe van wanneer newsleecher meldt dat hij 8 uur moet downloaden voor 1 film in blu ray formaat laat staan wanneer je een paar films in de week kijkt.
Dolgraag zou ik het 60 Mbit abbo van UPC nemen wanneer ik in februari over zou kunnen. Alleen blijft de vraag of het wel slim is. Nu betaal ik 18,95 per maand voor een abbo wat me nog nooit in de steek heeft gelaten. Bij UPC zou ik naar een abbo toegaan van 40,- euro per maand waar de onzekerheidsfactor aanwezig is.
Wat is wijsheid
Op het moment heb ik ADSL en download nu zo'n 500 tot 700 Gb aan blu rays. Mijn downloadsnelheid is op het moment 1,5 Mb/s dus de computer staat veel en vaak aan om die grote bestanden binnen te halen. Je wordt een beetje moe van wanneer newsleecher meldt dat hij 8 uur moet downloaden voor 1 film in blu ray formaat laat staan wanneer je een paar films in de week kijkt.
Dolgraag zou ik het 60 Mbit abbo van UPC nemen wanneer ik in februari over zou kunnen. Alleen blijft de vraag of het wel slim is. Nu betaal ik 18,95 per maand voor een abbo wat me nog nooit in de steek heeft gelaten. Bij UPC zou ik naar een abbo toegaan van 40,- euro per maand waar de onzekerheidsfactor aanwezig is.
Wat is wijsheid


Dat is ieder zijn eigen mening.

