• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

misschien een idee voor upc SMS herinnering 5 dagen vóór de nieuwe betaling

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ron65
  • Startdatum Startdatum
R

ron65

Misschien een tip voor upc in de toekomst.
Het gebeurt nog al eens dat upc geld van een rekening af probeert te halen en er dan op dat moment net even niet genoeg geld op een rekening staat.
Wat mij handig lijkt (in de gsm wereld gebeurt dat al jaren) is dat je een paar dagen voor dat upc een poging waagt om geld van een rekening te halen éérst een sms stuurt met de mededeling dat er binnen enkele dagen geld wordt afgeschreven door upc.
Mocht er dan even niet genoeg op die rekening staan heb je nog even de tijd om dit als nog even snel te doen.
Scheelt een hoop probelemen voor upc maar zeker ook voor de klant misschien kan upc dit meenemen in de volgende aandachtspunt
 
Je eigen verantwoordelijk nemen lijkt mij een betere oplossing. En die kost niemand extra geld.
Als je UPC hebt gemachtigd dien je zelf tijdig voor voldoende saldo zorg te dragen.

Ko
 
ko zei:
Je eigen verantwoordelijk nemen lijkt mij een betere oplossing. En die kost niemand extra geld.
Als je UPC hebt gemachtigd dien je zelf tijdig voor vodoende saldo zorg te dragen.

Ko

Heb je helemaal gelijk in.
Maar als die gasten van de UPC dan ook eens dezelfde datum zou aanhouden...
bij mij word het de ene keer de 15de, dan weer de 22ste, dan weer de 18de en soms de 27ste
 
Dat die datum wisselt is inderdaad lastig, maar kom op zeg, 1 ding weet je zeker: Je moet elke maand betalen, dus je moet dat geld gewoon iedere maand daarvoor gereserveerd hebben staan.

Storm in een glas water, als je het mij vraagt...
 
HardcoreHoolie zei:
Heb je helemaal gelijk in.
Maar als die gasten van de UPC dan ook eens dezelfde datum zou aanhouden...
bij mij word het de ene keer de 15de, dan weer de 22ste, dan weer de 18de en soms de 27ste

Je kunt er toch ook voor kiezen om het niet automatisch af te laten schrijven, maar te betalen via "factuur online""?
Je krijgt netjes (ruim van te voren) een mailtje dat de factuur klaar staat. Vervolgen geef je een datum op waarop UPC mag afschrijven (zoalng het maar voor de einddatum ligt natuurlijk)...geen centje pijn volgens mij
 
Ik heb in het verleden weleens een smsje gehad van upc dat ik nog een factuur open had staan, vond dit erg handig.
 
Terug
Bovenaan