Gisteren heb ik mijn Linksys WRT610N router geupgrade met dd-wrt firmware.
Eerst met build 14144 en daarna met een nieuwere build. Maar bij de nieuwere build bleef de upgrade hangen waardoor ik niet meer in de router kan komen.
Ik heb al een harde reset geprobeerd en via tftp oude firmware update uploaden maar dat werkt allemaal niet. Pingen naar de router werkt ook niet.
Weet iemand hoe je dit kan oplossen?
[edit]
Shortcut naar de oplossing
[/edit]
Eerst met build 14144 en daarna met een nieuwere build. Maar bij de nieuwere build bleef de upgrade hangen waardoor ik niet meer in de router kan komen.
Ik heb al een harde reset geprobeerd en via tftp oude firmware update uploaden maar dat werkt allemaal niet. Pingen naar de router werkt ook niet.
Weet iemand hoe je dit kan oplossen?
[edit]
Shortcut naar de oplossing
[/edit]
Laatst bewerkt door een moderator: