• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Misleiding Ziggo.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter wybertje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
W

wybertje

Vandaag bericht gekregen, waar wordt vermeld, dat de snelheden verhoogd worden. Echter het klopt niet helemaal. De upload snelheid blijft hetzelfde (De uploadsnelheid van 1.0 Mbit per seconde blijft gelijk.)
Ondanks dat wordt er vermeld: U kunt dus naast internetten en mailen nog sneller uw foto's en filmpjes online zetten voor dezelfde lage prijs.
 
Het klopt misschien niet helemaal als je het op die manier gaat ontleden, maar om het nu misleiding te noemen vind ik wel wat ver gaan. De snelheden worden duidelijk vermeld, en de (download)snelheden worden wel degelijk verhoogd.
 
Het klopt misschien niet helemaal als je het op die manier gaat ontleden, maar om het nu misleiding te noemen vind ik wel wat ver gaan. De snelheden worden duidelijk vermeld, en de (download)snelheden worden wel degelijk verhoogd.

hij ontleed niets maar zegt gewoon exact wat er staat.
en per definitie is dat misleiding.

ook had hij het niet over de download.
hou toch eens op met dat wegnuanceren.
 
Vandaag bericht gekregen, waar wordt vermeld, dat de snelheden verhoogd worden. Echter het klopt niet helemaal. De upload snelheid blijft hetzelfde (De uploadsnelheid van 1.0 Mbit per seconde blijft gelijk.)
Ondanks dat wordt er vermeld: U kunt dus naast internetten en mailen nog sneller uw foto's en filmpjes online zetten voor dezelfde lage prijs.

Miskien is dat alleen bij jouw abbo zo. De traagste verbindingen krijgen volgens mij wel een andere upload. :)
 
hou toch eens op met dat wegnuanceren.

Als je alleen maar antwoorden horen wilt die aansluiten bij hetgeen jezelf verkondigt, wat doe je dan op een forum als dit? Op fora kom je altijd mensen tegen die er anders over denken dan jij over iets denkt. En juist een forum is er juist voor bedoeld om met elkaar meningen te kunnen uitwisselen en een discussie te kunnen voeren. Jij noemt dit weg nuanceren, prima wat jij wilt :roll:
 
Als je alleen maar antwoorden horen wilt die aansluiten bij hetgeen jezelf verkondigt, wat doe je dan op een forum als dit? Op fora kom je altijd mensen tegen die er anders over denken dan jij over iets denkt. En juist een forum is er juist voor bedoeld om met elkaar meningen te kunnen uitwisselen en een discussie te kunnen voeren. Jij noemt dit weg nuanceren, prima wat jij wilt :roll:


dit topic gaat niet over het hele forum.
en ergens anders over denken is iets heel anders dan feiten ontkennen [wegnuanceren]

zoals hij dat bericht dus heeft gehad,betreffende ZIJN abbo, heeft hij dus FEITELIJK gelijk.
dus dat verhaal over forum en mening heeft hier niets mee te maken.
 
dit topic gaat niet over het hele forum.
en ergens anders over denken is iets heel anders dan feiten ontkennen [wegnuanceren]

zoals hij dat bericht dus heeft gehad,betreffende ZIJN abbo, heeft hij dus FEITELIJK gelijk.
dus dat verhaal over forum en mening heeft hier niets mee te maken.

Het is nog sterker. Hij heeft niet feitelijk gelijk. Hij HEEFT gelijk.
Dit keer wel dan he :wink:
 
Het is nog sterker. Hij heeft niet feitelijk gelijk. Hij HEEFT gelijk.
Dit keer wel dan he :wink:

Misschien voor dat ene moment ;) Aangezien er volgens mij wel degelijk abonnementen zijn waarvan de upload verhoogd is of verhoogd gaat worden. Daarop zou die tekst dan weer wel van toepassing zijn :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan