• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Misdaadnet en Comedy Central Family

Berichten
667
Internet
  1. KPN
Digitale TV
  1. KPN
Waarom heeft Ziggo de primeur van de zenders Misdaadnet en Comedy Central Family? >:(

Beide zenders zou ik ook heel graag willen bekijken. Vooral de serie Sam Sam zou ik graag weer eens willen zien. Helaas is deze serie nooit op DVD verschenen.

Bij deze een oproep aan UPC deze zenders a.u.b. ook beschikbaar te stellen!
 
Juist een aanvulling, dat betekend dus niet dat er zenders voor moeten verdwijnen aub.
 
nou ik vind dat misdaadnet totaal geen aanvulling....

herhaal zender met oa baantjer :9
 
Hilversum Best is ook een herhaalzender met o.a.
Frost, Dalziel en Pasco, Morse, Silent Witnes. :)
Dus Misdaadnet met o.a. Baantjer kan er ook wel bij. :)

Aan mij wel besteed. Maar ja ieder z'n smaak
 
Nou, HilversumBest zou ik niet willen missen.
Ik neem erg veel Engelse detectives op, heb ze blijkbaar "vroeger" allemaal gemist.
Best handig zo'n kanaal waar ze dit iedere dag uitzenden.

Natuurlijk is het waardeloos als je het allemaal al gezien hebt.... ;)
 
Je kan nooit alles zien en veel afleveringen zal je ook gemist hebben
en is Misdaad Net echt wel heel leuk.
Niet om poker af te kraken en voor diegene die het leuk vinden prima
maar ik denk dat veel meer mensen Misdaad Net zien met die vertrouwde serie's dan
het Poker Net sorry en alle respect voor die die er wel van houden maar denk dat
de groep die Misdaad Net willen toch een stuk groter is bovendien is er 7 dagen
per week Poker op 1 van de commercieele.Van mij mag er een ruil plaats vinden.
 
Vind het wel leuk weer een zender met oude dingen.
lijkt me leuk om misdaadnet te hebben.
 
Terug
Bovenaan