W
WhiteLotus
Misschien lijkt het maar zo maar ik krijg de indruk dat qua storing de ci+ de minste problemen oplevert.
Deze indruk krijg ik door het aantal berichten met problemen hier vergeleken met het Digitale Tv gebeuren elders op het forum. Natuurlijk spelen 2 dingen een belangrijke rol: de jongheid van het produkt en het aantal mensen die het kunnen (en vooral willen) gebruiken.
Vanwaar dit bericht? Ik heb nu al de 3e Pace HD in bruikleen en ik ben niet zo tevreden erover. Nu overweeg ik de overstap naar de ci+. Is dat wijsheid?
Voor geïnteresseerden ik heb een Philips 37PFL7606/12 TV.
Wat ik sowieso ga doen is mijn coax kabel naar de Pace vervangen door een kabel keur kabel van, waarschijnlijk, Hirschmann. Ik lees vaak dat een hele hoop afhangt van de bekabeling. De rest van de bekabeling is goedgekeurd door de monteur, hij had oa de wandcontactdoos vervangen en de bekabeling in de meterkast aangepast.
Bedankt voor het geduld van het lezen van dit gebeuzel
.
Deze indruk krijg ik door het aantal berichten met problemen hier vergeleken met het Digitale Tv gebeuren elders op het forum. Natuurlijk spelen 2 dingen een belangrijke rol: de jongheid van het produkt en het aantal mensen die het kunnen (en vooral willen) gebruiken.
Vanwaar dit bericht? Ik heb nu al de 3e Pace HD in bruikleen en ik ben niet zo tevreden erover. Nu overweeg ik de overstap naar de ci+. Is dat wijsheid?
Voor geïnteresseerden ik heb een Philips 37PFL7606/12 TV.
Wat ik sowieso ga doen is mijn coax kabel naar de Pace vervangen door een kabel keur kabel van, waarschijnlijk, Hirschmann. Ik lees vaak dat een hele hoop afhangt van de bekabeling. De rest van de bekabeling is goedgekeurd door de monteur, hij had oa de wandcontactdoos vervangen en de bekabeling in de meterkast aangepast.
Bedankt voor het geduld van het lezen van dit gebeuzel
.