D
davalk
Hallo ik heb zelf de box aangesloten en op zich werkt t goed, máár, zodra ik twonky mobiel bv heb gebruikt hapert de boel en moet toch echt de stroom er ff af. Nou vraag ik me af of mn signaal wel in orde is, monteur komt sowieso nog 15 oktober langs maar volgens mij is r met signaal niks mis. Staat bij mij op kwaliteit 100 procent en sterkte halverwege goed, met versterker overigens. Hoe staan de sterktes bij mensen bij wie de monteur is langsgeweest en iets aan de signalen heeft gedaan?