Ik merk bij mezelf dat ik minder TV kijk sinds ik de Horizon box heb. Denk hierbij aan minder vaak aanzetten van TV voor wanneer niet een bepaald programma wordt uitgezonden.
AReden daarvoor is in mijn geval de menustructuur en de verschillende problemen met de box die ik ervaar (kijk in dit forum en je hebt een aardig ID).
Ik zou eigenlijk wel een enquête willen doen om te zien of ik hierin alleen sta of dat anderen hetzelfde ervaren. Is het mogelijk een korte enquete te doen met maar 3 antwoorden, kijk meer, kijk minder, geen verschil?
We zouden natuurlijk UPC kunnen vragen, maar vrees dat ze dit soort data niet naar buiten zullen brengen.
AReden daarvoor is in mijn geval de menustructuur en de verschillende problemen met de box die ik ervaar (kijk in dit forum en je hebt een aardig ID).
Ik zou eigenlijk wel een enquête willen doen om te zien of ik hierin alleen sta of dat anderen hetzelfde ervaren. Is het mogelijk een korte enquete te doen met maar 3 antwoorden, kijk meer, kijk minder, geen verschil?
We zouden natuurlijk UPC kunnen vragen, maar vrees dat ze dit soort data niet naar buiten zullen brengen.
