• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

MijnZiggo gebruikersnaam toegewezen aan UPC klant!

Status
Niet open voor verdere reacties.

laracroftonline

Forum Gebruiker
Berichten
74
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hallo Allemaal,

Ik kom er sinds vandaag achter dat mijn jaren lange gebruikte gebruikersnaam toegewezen is aan een UPC klant!
Nu was ik al niet blij met de omzetting naar het UPC backend en mijn wegvallende internet verbinding maar dit slaat echt alles.
Ze maken het zichzelf wel erg moeilijk zo om klanten te behouden want het is dat ik geen zin heb om UTP kabel door mijn huis te gaan leggen anders had ik per direct opgezegd en glasvezel genomen!
 
hier het zelfde kon niet meer inloggen nu heb ik alles opnieuw moeten instellen en kom er weer niet op alles wat je doet is niet juist al 3 keer me W.W veranderd en nog niks nou is mooi hoor daar bij UPC krijg r de balen van
 
Hij wordt steeds mooier. Ik kan niet inloggen op Mijn Ziggo (blijft hangen bij
"Bezig met bepalen van gebruikersstatus...")


En als ik naar de storingschecker ga en mijn postcode invoer, krijg ik:
Voor postcodegebied XXXXXX zijn geen Ziggoproducten beschikbaar.


Nou, denk dat ik maar ga opzeggen, blijkbaar willen ze niet meer leveren op mijn adres:evil:
 
Ik heb even gekeken of in nog alleen met mijn gebruikersnaam op mail kon inloggen. Niet dus:

Code:
De opgegeven gebruikersnaam of het wachtwoord is onjuist. (LGI-0006)

Tot recent draaide er een script die er "@ziggo.nl" achter plakte als de ingevulde naam het geen e-mail adres was.

Nu moet er weer het hele e-mail adres ingevuld worden. In elk geval zal deze inlog ook bij de UPC klanten werken als dezelfde mail-gebruikersnaam al bij Ziggo bestond.
 
Storingschecker.. (https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen/)

Storing Mijn Ziggo

Sorry, Mijn Ziggo heeft een storing. Hierdoor kan je niet inloggen, gegevens wijzigen, facturen bekijken of een verhuizing doorgeven. Wij werken op dit moment hard aan een oplossing.
Status:
onopgelost
Melding bekend
04/12/2015 7:1
Verwachte oplostijd (onbekend)
 
Storingschecker..

Storing Mijn Ziggo

Sorry, Mijn Ziggo heeft een storing. Hierdoor kan je niet inloggen, gegevens wijzigen, facturen bekijken of een verhuizing doorgeven. Wij werken op dit moment hard aan een oplossing.
Status:
onopgelost
Melding bekend
04/12/2015 7:1
Verwachte oplostijd (onbekend)

Is heel mooi die storing maar ik kan nu al zien dat mijn gebruikersnaam vergeven is aan een @upcmail.nl gebruiker!
 
Is heel mooi die storing maar ik kan nu al zien dat mijn gebruikersnaam vergeven is aan een @upcmail.nl gebruiker!

Klopt ik had dezelfde melding. Heb maar nieuwe aangemaakt.
Kom nog niet volledig binnen op "mijn ziggo".

Maar mijn nieuwe "mijn ziggo" gebruikersaccount werkt wel met de Ziggo TV App en/of Horizon GO app op Ipad.
 
Klopt ik had dezelfde melding. Heb maar nieuwe aangemaakt.
Kom nog niet volledig binnen op "mijn ziggo".

Maar mijn nieuwe "mijn ziggo" gebruikersaccount werkt wel met de Ziggo TV App en/of Horizon GO app op Ipad.

Het is belachelijk dat UPC onze gebruikers accounts inpikt!
 
Belachelijk is dit ben al van het begin lid, en dan krijg je een brief dat je gebruikersnaam van een ander is, en dat je een nieuwe moet maken.
Vind het een rare zaak.
 
Ik zou vooral even wachten tot 'Mijn Ziggo' weer functioneert. Ze zijn aan het synchroniseren, en dat loopt niet vlekkeloos.

En tja, wie zegt dat de UPC klant ook niet een klant is die al jarenlang dat login heeft? Eén van de twee moet wijzigen, in jouw geval jij dus, helaas pindakaas. Zoveel moeite is het nu ook weer niet om een andere login in te voeren..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan