• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mijn Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Bubblehead

Hallo,

Als nieuw lid van de Ziggo gemeenschap ben ik net een week lid maar toch al een probleem namelijk dat ik niet kan inloggen op mijn ziggo en als ik een account wil aanmaken besta ik al. Nu heb ik een nieuwe gebruikersnaam aangevraagd via de post want email en sms is voor mij niet beschikbaar. Vreemd!! Ik zie het nog ff als startproblemen maar ik hoop dat ik hier wel hulp krijg en mijn gebruikersnaam zo spoedig mogelijk krijg en bij voorkeur via email of per sms.

Ik hoop op een snelle folluw up.

Groeten,

Gerard.
 
ik hoop dat ik hier wel hulp krijg en mijn gebruikersnaam zo spoedig mogelijk krijg en bij voorkeur via email of per sms.
.

Dit is een ziggo-gebruikers forum voor en door ziggo klanten net als jij.
Niemand hier kan jou je ziggo gebruikersnaam toesturen.

Zelfs de ziggo webcare medewerkers niet die hier wel eens aktief zijn.
Zij weten immers niet welke ziggoklant er achter bubblehead schuil gaat
 
Het blijft leuk he ;)

Ik dacht dat je het ook via het 1200 nummer kon aanvragen.
 
Nu heb ik een nieuwe gebruikersnaam aangevraagd via de post want email en sms is voor mij niet beschikbaar.

Ik zie het nog ff als startproblemen maar ik hoop dat ik hier wel hulp krijg en mijn gebruikersnaam zo spoedig mogelijk krijg en bij voorkeur via email of per sms.

Email en SMS is voor jou niet beschikbaar, maar je wil wel je gebruikersnaam zo spoedig mogelijk bij voorkeur krijgen via email of per SMS.

:? :? :? :?
??????????

Verklaar je nader.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan