• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mijn Ziggo

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Enwee
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
E

Enwee

Ik heb een email gekregen van Ziggo:
"Uw factuur is online, log in via Mijn Ziggo"
OK, dat lukt. Ik krijg "Mijn gegevens" te zien.
Vervolgens ga ik naar "Mijn Facturen"
en daar gaat het weer fout: ik krijg de mededeling:
"Doe de postcode-check om te kijken of je al gebruik kunt maken van mijn Ziggo..."
Ik bén al op Mijn Ziggo... ik heb al ingelogd...
Na maanden is het Ziggo dus nog steeds niet gelukt Mijn Ziggo goed werkend te krijgen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En, kon u de factuur inzien?

Ik heb een email gekregen van Ziggo:
Uw factuur is online, log in via mijn Ziggo.
OK, dat lukt. Ik krijg m'n gegevens te zien.
Vervolgens ga ik naar Mijn Facturen:
en daar gaat het weer fout: ik krijg de mededeling:
Doe de postcode-check om te kijken of je al gebruik kunt maken van mijn Ziggo...
Na maanden is het Ziggo dus nog steeds niet gelukt Mijn Ziggo goed werkend te krijgen...
 
Ik krijg nu het volgende scherm.

Eerder werd ik altijd teruggebracht naar de oude @home site:

Factuurziggo.png
 
En als je, je wilt registreren krijg je de melding dat jouw klantnummer die gekoppeld kan worden aan jouw postcode. Blijkbaar geldt het home-klantnummer niet meer.
 
Dave, het klopt toch wat er staat? Voor de OUDE facturen moet je nog naar de @Home site, voor de nieuwe (vanaf nu) zie je het op Mijn Ziggo. Bij mij (ex-Home) werkt dat in ieder geval.

Wel een opmerking / verzoek aan de meelezende Ziggo mensen:
- hele huidige Mijn Ziggo is nu niet via SSL beschermd. Dus je gegevens gaan onbeschermd over Internet. Niet echt prettig.
- in Mijn Factuur bij uitprinten worden automatisch alle factuur delen uitgeklapt en dus uitgeprint. Als je bijv. veel telefoontjes hebt gedaan zijn dat veel bladzijden papier. Zou prettig zijn als je de keus hebt of je per factuur item wel / niet de details kan printen.
 
- hele huidige Mijn Ziggo is nu niet via SSL beschermd. Dus je gegevens gaan onbeschermd over Internet. Niet echt prettig.
Dit klopt niet. De pagina zelf is inderdaad niet beveiligd, maar de frames waar het om gaat zijn wel SSL beschermd.
- in Mijn Factuur bij uitprinten worden automatisch alle factuur delen uitgeklapt en dus uitgeprint. Als je bijv. veel telefoontjes hebt gedaan zijn dat veel bladzijden papier. Zou prettig zijn als je de keus hebt of je per factuur item wel / niet de details kan printen.
Is in een ander topic al door een medewerker opgepikt en doorgegeven aan de verantwoordelijke ontwerpers.
 
Faktuur printen

Heb vandaag mijn faktuur geprint, ben half pak papier kwijt, deze opmerking is volgens mij eerder geplaatst, ik wil gewoon een eenvoudige uitdraai zoals ik gewend was met casema, alle overige info boeit mij niet !
 
< waarom wil je het uberhaupt uitprinten in dit "papierloze" tijdperk ? >

Tja, als je een lieftallige digibeet in huis hebt dan is uitprinten echt nodig. En papierloos in het pc tijdperk is ook niet waar. Er is sinds de opkomst van de pc nog nooit zoveel papier geprint, gekopieerd, etc.
 
Faktuur printen

waarom wil je het uberhaupt uitprinten in dit "papierloze" tijdperk ? Je kan het bestand (pdf) opslaan en het blijft nog eens op de server van Ziggo staan.
En wll je het uitprinten er bestaat ook nog zoiets als tweezijdig afdrukken.
Scheelt weer een velletje A4

Waarom ik het wil printen is mijn zaak, ik heb het uiteraard dubbelzijdig geprint en dat het op de server blijft staan snap ik ook nog wel !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan