• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mijn ziggo niet volledig

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Donnerd
  • Startdatum Startdatum
D

Donnerd

Aangezien Knippr er gekomen is en voor mij praktischer en goedkoper is, zat ik te kijken hoe het zit met internet, telefonie en coax TV van Ziggo.. alleen is het probleem.. dat kan je niet instellen bij mijn Ziggo -.-'
Meer mensen hier last van?
 
Misschien is jouw bericht ook niet volledig want ik snap niet goed wat je nu eigenlijk bedoelt.
 
Je wilt waarschijnlijk bij Ziggo TV opzeggen?
Dat gaat niet, basisaansluiting is nodig voor internet en tv.
Ik trap nu een open deur in?
 
Robert Koopman zei:
Je wilt waarschijnlijk bij Ziggo TV opzeggen?
Dat gaat niet, basisaansluiting is nodig voor internet en tv.
Ik trap nu een open deur in?
Ik bedoel dus de basis dingen behouden blijven.. internet, telefonie en TV via coax/FTA zenders.
Kijk nu namelijk via mijn Apple tv 4.
Je kan echter die box niet uitvinken om over te gaan naar coax.
 
Dan zal je moeten overstappen naar Connect ZZP Internet Compleet & Bellen.

Maandelijkse kosten:
  • Connect ZZP Internet Compleet & Bellen € 47,50 (ex. BTW)
  • 180/30 Mbit/s internet
  • Vast Bellen (1 lijn)
  • Internetbeveiliging Basis

Jaarcontract Actie:
  • Nu Connect ZZP de eerste 3 maanden voor € 30 (ex. BTW) per maand. Na 3 maanden betaalt u het reguliere tarief.
 
Bij dat ZZP pakket moet dan ook nog de € 18,50 voor de TV bij ?
Dan is het toch voordeliger om het huidige pakket met box te houden ?
 
Donnerd zei:
Ik bedoel dus de basis dingen behouden blijven.. internet, telefonie en TV via coax/FTA zenders.
Kijk nu namelijk via mijn Apple tv 4.
Je kan echter die box niet uitvinken om over te gaan naar coax.

Dat kan kloppen, als ik een wijziging wil aanbrengen in mijn abo gaat heel mijnziggo ook over de zeik (foutmeldingen) dus gewoon ff bellen is het beste.
 
Terug
Bovenaan