• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mijn ziggo - internet niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

frietsje

Beste gebruikers,

vorige week vrijdag heb ik mijn Ziggo pakket (TV en Internet) geïnstalleerd.
Alles werkte naar behoren, activeren smartcard en installeren modem ging zonder problemen. Ik kan tv kijken en internetten.

Echter, in 'mijn ziggo' zie ik alleen de tv gegevens, niets over internet. Hier kwam ik achter bij het runnen van de ziggo app (geen internet in uw abonnement...).

Wordt dit nog bijgewerkt normaal of klopt er iets niet?
 
Duurt altijd een paar dagen.

Probeer volgende week nog maar eens.
 
Nog steeds geen succes...

Ik heb overigens destijds niet het modem geactiveerd. Internet werkte gelijk, als ik naar "Activatie" browsde dan ging hij gewoon naar google.
Ik ging ervan uit dat als mijn internet het deed, ziggo ook weet dat ik internet in mijn abbo heb :lol:

toch maar belletje doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan