• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

mijn ziggo inloggen??

  • Onderwerp starter hanvdong
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

hanvdong

Na jaren alleen Ziggo tv, ben sinds jan. 2013 over gestapt naar alles in 1.
Dit vooral om tv kijken op tablet en smartphone.
Heb sinds 2008 mijn ziggo, ben allen mijn wachtwoord kwijt.
Deze is niet via de ziggo site op te vragen ivm een storing.
Deze storing is nu al meer dan een maand, duurt dit altijd zolang bij ziggo??:evil::evil:
Via 1200 ook geen hulp.
Heeft iemand de zelfde probleem, hoe op te lossen.
Ik heb nu al spijt van het volledig over stappen naar ziggo.:oops:
 
ja dat krijg ik ook, maar als ik mijn gebruikersnaam in tik.
Dan krijg ik daarna een fout melding.
Iedere keer als ik bel is de storing bij geen van alle bekent. En iedere keer moeten ze het weer even overleggen en komen dan met de mededeling dat er een storing is.
maar dit is al meer dan een maand.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
je gebruikersnaam is je emailadres zonder @quicknet.nl of @ziggo.nl, bekend?
 
Ook geprobeerd "Vraag nu uw gebruikersnaam op"?
Klantnummer, postcode en huisnummer alleen dan nodig.
 
Waar heb je deze kennis vandaan? Klopt niets van.

Klopt wel, maar alleen voor ex-multikabel klanten. Hun accounts zijn op deze manier overgezet naar de (in 2008) nieuwe mijn-ziggo accounts.
Het is dus niet zo dat het altijd gelijk is aan je emailadres hoofdaccount zonder @ziggo.nl.
 
Ook niet voor alle ex-Multiabelabonees, in ieder geval niet voor ondergetekende.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan