S
SpaceCow
Hallo,
Sinds de fusie met UPC kan ik niet meer inloggen op Mijn Ziggo. De gebruikersnaam die ik had was ineens bezet en ik moest mijn gebruikersnaam aanpassen. Zomaar... zonder aankondiging... uit het niets!
Kan ik niet een heel groot probleem van maken dus ik verander mijn gebruikersnaam, stel een nieuw wachtwoord in en vervolgens probeer ik in te loggen. Weer geen succes! Ik bel de helpdesk (eind vorige maand) met de vraag of ik weer in mag loggen maar "we hebben een storing". Kan gebeuren... ik wacht 2 weken.
8 mei stuur ik een mail dat ik best gefrustreerd ben want ik wil een mobiel abonnement erbij en de wachtrij telefonisch was de afgelopen 2x dat ik belde meer dan 15 minuten (raden ze aan het online te regelen... ha..ha.. :?).
9 mei kreeg ik onderstaande:
Vandaag is het 28 mei, ik heb mijn wachtwoord zojuist WEER opnieuw ingesteld en WEER kan ik niet inloggen. Ik heb een mooie melding per e-mail gehad dat ik een dikke factuur klaar heb staan maar deze kan ik dus mooi niet inzien!
Ik overweeg nu serieus de afschrift te storneren en te verhuizen naar KPN. Dan neem ik de hele familie mee die kant op, krijg ik nog een leuke korting ook. Bij Ziggo hebben ze nu al 3x een valse belofte gemaakt en ik ben er goed klaar mee.
Ben ik nu een zeikerd of is dit gewoon hoe ze met klanten omgaan?
Sinds de fusie met UPC kan ik niet meer inloggen op Mijn Ziggo. De gebruikersnaam die ik had was ineens bezet en ik moest mijn gebruikersnaam aanpassen. Zomaar... zonder aankondiging... uit het niets!
Kan ik niet een heel groot probleem van maken dus ik verander mijn gebruikersnaam, stel een nieuw wachtwoord in en vervolgens probeer ik in te loggen. Weer geen succes! Ik bel de helpdesk (eind vorige maand) met de vraag of ik weer in mag loggen maar "we hebben een storing". Kan gebeuren... ik wacht 2 weken.
8 mei stuur ik een mail dat ik best gefrustreerd ben want ik wil een mobiel abonnement erbij en de wachtrij telefonisch was de afgelopen 2x dat ik belde meer dan 15 minuten (raden ze aan het online te regelen... ha..ha.. :?).
9 mei kreeg ik onderstaande:
Dank je wel voor je e-mail van 8 mei 2015, waarin je aangeeft niet te kunnen inloggen op MijnZiggo. Hierover wil ik je het volgende informeren. Op dit moment hebben wij een storing met het inloggen/registreren op Mijnziggo. Wij zijn er mee bezig dit zo snel mogelijk op te lossen.
Onze excuses voor het ongemak hierin.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Vandaag is het 28 mei, ik heb mijn wachtwoord zojuist WEER opnieuw ingesteld en WEER kan ik niet inloggen. Ik heb een mooie melding per e-mail gehad dat ik een dikke factuur klaar heb staan maar deze kan ik dus mooi niet inzien!
Ik overweeg nu serieus de afschrift te storneren en te verhuizen naar KPN. Dan neem ik de hele familie mee die kant op, krijg ik nog een leuke korting ook. Bij Ziggo hebben ze nu al 3x een valse belofte gemaakt en ik ben er goed klaar mee.
Ben ik nu een zeikerd of is dit gewoon hoe ze met klanten omgaan?