• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mijn Ziggo inloggen en service waardeloos

  • Onderwerp starter Onderwerp starter SpaceCow
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

SpaceCow

Hallo,

Sinds de fusie met UPC kan ik niet meer inloggen op Mijn Ziggo. De gebruikersnaam die ik had was ineens bezet en ik moest mijn gebruikersnaam aanpassen. Zomaar... zonder aankondiging... uit het niets!

Kan ik niet een heel groot probleem van maken dus ik verander mijn gebruikersnaam, stel een nieuw wachtwoord in en vervolgens probeer ik in te loggen. Weer geen succes! Ik bel de helpdesk (eind vorige maand) met de vraag of ik weer in mag loggen maar "we hebben een storing". Kan gebeuren... ik wacht 2 weken.

8 mei stuur ik een mail dat ik best gefrustreerd ben want ik wil een mobiel abonnement erbij en de wachtrij telefonisch was de afgelopen 2x dat ik belde meer dan 15 minuten (raden ze aan het online te regelen... ha..ha.. :?).

9 mei kreeg ik onderstaande:
Dank je wel voor je e-mail van 8 mei 2015, waarin je aangeeft niet te kunnen inloggen op MijnZiggo. Hierover wil ik je het volgende informeren. Op dit moment hebben wij een storing met het inloggen/registreren op Mijnziggo. Wij zijn er mee bezig dit zo snel mogelijk op te lossen.
Onze excuses voor het ongemak hierin.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vandaag is het 28 mei, ik heb mijn wachtwoord zojuist WEER opnieuw ingesteld en WEER kan ik niet inloggen. Ik heb een mooie melding per e-mail gehad dat ik een dikke factuur klaar heb staan maar deze kan ik dus mooi niet inzien!

Ik overweeg nu serieus de afschrift te storneren en te verhuizen naar KPN. Dan neem ik de hele familie mee die kant op, krijg ik nog een leuke korting ook. Bij Ziggo hebben ze nu al 3x een valse belofte gemaakt en ik ben er goed klaar mee.

Ben ik nu een zeikerd of is dit gewoon hoe ze met klanten omgaan?
 
Heb je dit verhaal ook op Ziggo communities gezet? Zo nee, probeer dat eens. Daar zijn wel Ziggo medewerkers actief. Zij pakken zaken vaak beter aan.
 
Nog een tip: problemen kun je volgens mij beter via Facebook of Ziggo communities doen omdat als dan terug te lezen is. Telefonisch kom je als het ware steeds blanco binnen of ben je afhankelijk van notities die ze zelf gemaakt hebben. Via Facebook kan wat langere duren maar ze kunnen altijd terug bladeren wat je geschreven hebt. Heb daar goede ervaringen mee.
 
Heb je dit verhaal ook op Ziggo communities gezet? Zo nee, probeer dat eens. Daar zijn wel Ziggo medewerkers actief. Zij pakken zaken vaak beter aan.

Dat is de grap... voor Ziggo Communities moet je inloggen...

Facebook en Twitter heb ik niet. Misschien toch eens aanmaken.
 
Twitter heb je zo aangemaakt, en je hoeft er verder niks mee. Maar je krijgt sneller antwoord.
 
Dat is de grap... voor Ziggo Communities moet je inloggen...

Facebook en Twitter heb ik niet. Misschien toch eens aanmaken.

Wat is het probleem dat je bij Ziggo communities moet inloggen? Als ze jouw klacht op willen pakken, hebben ze gelijk de benodigde gegevens. Forumleden zien die verder niet.
 
Wat is het probleem dat je bij Ziggo communities moet inloggen? Als ze jouw klacht op willen pakken, hebben ze gelijk de benodigde gegevens. Forumleden zien die verder niet.
Je moet inloggen met je accountnaam en wachtwoord, en die kan hij niet aanmaken... dat is juist zijn klacht.
Als je je nieuwe naam en wachtwoord niet kan bevestigen en er niet mee in "mijn Ziggo" kan komen, kun je ook het forum niet in want die gebruikt dezelfde naam en wachtwoord..
 
Ach natuurlijk... Stom van mij. Te druk met vakantie vieren en toch willen reageren. Nou dan inderdaad Twitter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan