• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mijn Ziggo inlog-gegevens?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zombymario

Forum Gebruiker
Berichten
1.317
Hallo,

Ik weet helaas niet meer de accountgegevens van Mijn Ziggo, dus ik ga naar "Vraag nu uw gebruikersnaam op" en ik vul mijn klantnummer in en postcode en huisnummer in en dan krijg ik de fout:

"Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw."

Dus ik dacht, ik heb zeker nog geen Mijn Ziggo, dus dan maar aanmaken. Ik dus mijn klantnummer invullen. Krijg ik het bericht:

"Er bestaat al een Mijn Ziggo account voor dit klantnummer. Controleer het klantnummer of log in"

Dus ja, wat nu?

Bedankt alvast :)
 
Hallo,

Ik weet helaas niet meer de accountgegevens van Mijn Ziggo, dus ik ga naar "Vraag nu uw gebruikersnaam op" en ik vul mijn klantnummer in en postcode en huisnummer in en dan krijg ik de fout:

"Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw."

Dus ik dacht, ik heb zeker nog geen Mijn Ziggo, dus dan maar aanmaken. Ik dus mijn klantnummer invullen. Krijg ik het bericht:

"Er bestaat al een Mijn Ziggo account voor dit klantnummer. Controleer het klantnummer of log in"

Dus ja, wat nu?

Bedankt alvast :)

Heb je misschien een huisnummer met een toevoeging? Zo ja, kijk dan of je nog ergens een brief (of andere post) van Ziggo hebt liggen en kijk hoe je huisnummer hierop vermeld staat. Deze moet namelijk exact overeen komen. Mocht je er niet uitkomen, stuur mij dan een PB met je postcode+huisnummer dan kijk ik of ik het voor je kan oplossen.
 
Hallo Jelle,

Ik heb geen extra toevoeging aan mijn huisnummer. Ik woon al 19 jaar op nummer 48 en voorheen weet ik zeker dat dat ook 48 was.

Ik zal je een PB sturen met daarin de gevraagde gegevens.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat ik heb begrepen uit de PB's tussen Jelle en mij is dat het nog even gaat duren voordat ik kan inloggen bij Mijn Ziggo.

Het account schijnt wel te bestaan, maar is geen e-mail adres aan verbonden dus daarom kan ik ook niet mijn gebruikersnaam en wachtwoord opvragen :?

Ik wacht af.
 
Vandaag van Ziggo een brief gekregen omtrent dit probleem:

Brief van Ziggo zei:
Geachte heer/mevrouw,

Gaarna contact opnemen met de klantenservice, ziggo krijgt u telefonisch niet te pakken. Helaas hebben wij u telefonisch niet kunnen bereiken. Wij vragen u contact op te nemen met onze Klantenservice.

[Hier staat "het algemene verhaal" van de informatie over klantenservice over wanneer en hoe deze te bereiken is]

Met vriendelijke groet,

Beetje raar zinsbouw in de eerste alinea. En ik weet zeker dat Ziggo niet 1x heeft gebeld :schater:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laats gebeld door Ziggo en ze zeiden dat ze mijn een brief met inloggegevens zouden sturen, die is gisteren aangekomen en ik kan weer inloggen :applause:

Dus het probleem is opgelost :pompom:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan