Zombymario
Forum Gebruiker
- Berichten
- 1.317
Hallo,
Ik weet helaas niet meer de accountgegevens van Mijn Ziggo, dus ik ga naar "Vraag nu uw gebruikersnaam op" en ik vul mijn klantnummer in en postcode en huisnummer in en dan krijg ik de fout:
"Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw."
Dus ik dacht, ik heb zeker nog geen Mijn Ziggo, dus dan maar aanmaken. Ik dus mijn klantnummer invullen. Krijg ik het bericht:
"Er bestaat al een Mijn Ziggo account voor dit klantnummer. Controleer het klantnummer of log in"
Dus ja, wat nu?
Bedankt alvast
Ik weet helaas niet meer de accountgegevens van Mijn Ziggo, dus ik ga naar "Vraag nu uw gebruikersnaam op" en ik vul mijn klantnummer in en postcode en huisnummer in en dan krijg ik de fout:
"Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw."
Dus ik dacht, ik heb zeker nog geen Mijn Ziggo, dus dan maar aanmaken. Ik dus mijn klantnummer invullen. Krijg ik het bericht:
"Er bestaat al een Mijn Ziggo account voor dit klantnummer. Controleer het klantnummer of log in"
Dus ja, wat nu?
Bedankt alvast
