• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mijn Ziggo in storing ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

menno47

Als ik op Mijn Ziggo inlog, krijg ik het volgende te zien:
Er is een probleem opgetreden. Het menu kon niet worden opgehaald.

Hebben hier meer gebruikers last van ?
 
Inmiddels ben ik er achtergekomen dat het probleem zich alleen met Firefox voordoet !
 
Storing wordt ook aangegeven op de site van ziggo.
Hier werkt mijn ziggo wel met IE10.

Roelof.
 
Inmiddels lijkt het probleem zich niet meer voor te doen.
 
Na inloggen op mijn Ziggo geen gegevens beschikbaar

Ik heb sind 3 weken last van dit fenomeen, nadat ik mijn inlognaam en wachtwoord heb veranderd, ik heb dit gemeld bij ZIGGO en bij COAX op de 27e Augustus j.l. (Een medewerker van het ZIGGO klachtenmanagement team heeft mij daarna teruggebeld), hij gaf aan dat dit probleem bekend was. Maar het is tot op heden nog steeds niet opgelost, (voor mij in ieder geval), mijn account gegevens worden niet getoond indien ik inlog via FF, BTW het probleem doet zich ook voor indien ik inlog via IE. (laatste inlog poging hedenmorgen om 09:17 uur)
Iik heb gisteren weer een klacht bij ZIGGO ingediend (via het online formulier) en ook weer via COAX, ik heb gistermiddag van ZIGGO heb een melding ontvangen dat de klacht aangekomen was, maar ik zit nog steeds te wachten op een (telefonische) reaktie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan