Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Na inloggen op mijn Ziggo geen gegevens beschikbaar
Ik heb sind 3 weken last van dit fenomeen, nadat ik mijn inlognaam en wachtwoord heb veranderd, ik heb dit gemeld bij ZIGGO en bij COAX op de 27e Augustus j.l. (Een medewerker van het ZIGGO klachtenmanagement team heeft mij daarna teruggebeld), hij gaf aan dat dit probleem bekend was. Maar het is tot op heden nog steeds niet opgelost, (voor mij in ieder geval), mijn account gegevens worden niet getoond indien ik inlog via FF, BTW het probleem doet zich ook voor indien ik inlog via IE. (laatste inlog poging hedenmorgen om 09:17 uur)
Iik heb gisteren weer een klacht bij ZIGGO ingediend (via het online formulier) en ook weer via COAX, ik heb gistermiddag van ZIGGO heb een melding ontvangen dat de klacht aangekomen was, maar ik zit nog steeds te wachten op een (telefonische) reaktie.