O
om1
Hallo,
Heb sinds kort Ziggo televisie. Ik zit nog in de preview periode, dus ik kan alle zender nog zien. Maar:
Afgelopen weekend via de site het extra digitale HD TV zender pakket aangevraagd, ik had al "Kennis en Nieuws" opgegeven toen ik m'n smartcard registreerde.
Maar nu staat er bij "Mijn Ziggo" ineens twee maal "Televisie Z1". Een keer met startdatum 10 maart en een keer met startdatum 16 maart. En onder "Digitale televisie" (met startdatum 10 maart) staat wel m'n smartcard, maar niet de extra pakketten. Dat zou dus "Kennis en Nieuws" en "HD" moeten zijn.
Via contactformulier mail naar de helpdesk gestuurd. Maar ik vrees dat ik nu ook dubbel moet gaan betalen voor Z1 en als ik het forum zo lees dan kan dat wel eens een lange weg worden om dat recht te zetten.
Hoe lang duur het in de regel voordat je antwoord kijgt van de helpdesk?
In hoeverre is de informatie op "Mijn Ziggo" accuraat?
Of ben ik te pessimistisch en komt het nog allemaal goed?
Heb sinds kort Ziggo televisie. Ik zit nog in de preview periode, dus ik kan alle zender nog zien. Maar:
Afgelopen weekend via de site het extra digitale HD TV zender pakket aangevraagd, ik had al "Kennis en Nieuws" opgegeven toen ik m'n smartcard registreerde.
Maar nu staat er bij "Mijn Ziggo" ineens twee maal "Televisie Z1". Een keer met startdatum 10 maart en een keer met startdatum 16 maart. En onder "Digitale televisie" (met startdatum 10 maart) staat wel m'n smartcard, maar niet de extra pakketten. Dat zou dus "Kennis en Nieuws" en "HD" moeten zijn.
Via contactformulier mail naar de helpdesk gestuurd. Maar ik vrees dat ik nu ook dubbel moet gaan betalen voor Z1 en als ik het forum zo lees dan kan dat wel eens een lange weg worden om dat recht te zetten.
Hoe lang duur het in de regel voordat je antwoord kijgt van de helpdesk?
In hoeverre is de informatie op "Mijn Ziggo" accuraat?
Of ben ik te pessimistisch en komt het nog allemaal goed?