Mijn Ziggo blijft leeg.

Johnny54

Moderator
Berichten
19.389
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik kreeg een melding over mijn nieuwe factuer en logde in op "Mijn Ziggo"
Na inloggen in mijn Ziggo zijn er geen gegevens zichtbaar, maar wel de tekst: "Er zijn geen gegevens beschikbaar. Probeer het nog een keer over 15 minuten. Nog steeds geen resultaat? Neem dan contact op met de klantenservice."
Dit duurt al een paar uur.

Het word niet gemeld bij "Storingen" en tot nu toe geen reactie van Ziggo dat het bekend is en er aan word gewerkt.
 
Hier idem, er zal dus wel degelijk een storing zijn
1597070680061.png
 
Hier ook.
Trouwens al meerdere dagen problemen met factuur soms lukt het wel dan weer niet.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren lukte het mij nog wel. Vandaag erg leeg @Webcare Ziggo

En de app doet het wel probeer het daar eens @Johnny54

Ook hier kun je, je rekeningen inzien

IMG_3677.PNG
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan