• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mijn Ziggo abbonements aanpassings functie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
667
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Abbonement wijzigen via Mijn Ziggo.

Ik zie dat Mijn Ziggo, nu eindelijk een beetje fatsoenlijk werkt.
Maar nu heb ik vraag, bij Mijn Ziggo, oud UPC klanten, krijg je veel keuzes om je abbonement aan te passen tv/internet, echter bij Mijn Ziggo, oud Ziggo, zijn de opties erg karig, en kan je je internetsnelheid niet upgraden.

Waarom kan dit bij UPC klanten wel?

Ziggo (Oud UPC)

Ziggo (Oud Ziggo)


Lijkt erop dat ex UPC klanten, een betere/gebruiksvriendelijkere versie van Mijn Ziggo hebben.

Krijgen oud Ziggo klanten deze ook nog?
 
Vandaag via de 'bel mij terug' functie (gratis ziggo klantenservice) de bovenstaande zaken voorgelegd.

1. Er zijn 2 klantenservices, UPC, en ZIGGO.
Die van Oud UPC kunnen niet in de admin van Oud Ziggo

2. Alleen UPC klanten hebben de nieuwe Mijn Ziggo, Oud Ziggo klanten krijgen die zodra ze overstappen.

3. Oude Ziggo klanten, hebben geen mogelijkheid om hun abonnement aan te passen, dit kan dus pas na overgang op nieuw abonnement.
(zo word je gedwongen om over te stappen)
Je zit dus voor altijd vast aan je oude Ziggo abonnement, terwijl UPC klanten WEL aanpassingen kunnen doen in het oude abonnement, zonder dat je onder nieuw Ziggo valt
Voordeel is wel dat UPC oude abonnement duurder kan zijn dan het oude, dus het voordeel kan hebben om over te gaan.

Dus als je Z1 hebt (40mbit) kan je niet ongestraft overstappen naar Z2 (120Mbit) terwijl een Oud UPC klant dit wel kan, van 50Mbit naar 120Mbit

Beetje krom, en maak je dus onderscheid, wat volgens niet mag en niet netjes is.

Dan vind ik ook de klantenservice van UPC beter, ik werd netjes te woord gestaan, en gekeken, welk abonnement goedkoper zou zijn als het huidige.

De klantenservice van Oud Ziggo, daar integen, krijg ik jongen aan de lijn, die allemaal voordelen opnoemt, die ik al heb met TV-Plus en Z1. Maar dat was niet waar.
- Ik kan niet (Volgens Oud Ziggo)
- online tv kijken (gaat wel, via Horizon of Ziggo TV app)
- gemist bekijken (gaat wel, via Horizon of Ziggo TV app)
- ik zou geen 40mbit hebben, met Z1 (30Mbit)(die verhoging heeft ook Z1 gehad)
- ik zou maar 27 HD zenders (terwijl mijn TV pakket nu Royaal heet)

Dus onwaar heden, om je maar naar het duurdere abonnement te krijgen
Slecht!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk ook dat dit niet mag, het kan toch zo niet zijn dat Ziggo b.v. abonnees in Amsterdam bepaalde privileges en een andere abonnement vorm geeft dan een abonnees in Breda of in Emmen terwijl we nu allemaal abonnee zijn bij het één het zelfde bedrijf.
 
Ik denk ook dat dit niet mag, het kan toch zo niet zijn dat Ziggo b.v. abonnees in Amsterdam bepaalde privileges en een andere abonnement vorm geeft dan een abonnees in Breda of in Emmen terwijl we nu allemaal abonnee zijn bij het één het zelfde bedrijf.

Dat is niet helemaal waar. UPC= ZIGGO Services B.V. en ZIGGO B.V. = nog steeds ZIGGO B.V. deze laatste is ZIGGO oud.
 
Dat is niet helemaal waar. UPC= ZIGGO Services B.V. en ZIGGO B.V. = nog steeds ZIGGO B.V. deze laatste is ZIGGO oud.

Dat doet er niet toe, gezien ze naar buiten to voor consumenten doorgaan als Ziggo, dus Ziggo zonder achtervoegsels. Dus wij als klant hebben met die twee aparte niks te maken daar ze het niet zo communiceren
 
Dit lijkt mij ook zo, met BV constructies heb ik als consument niets te maken, Ziggo en UPC profileren zich nu als één onderneming één happy family onder de naam Ziggo, trouwens de naam die ze er aan gegeven hebben doet er niet toe ik als consument verwacht gewoon gelijk behandeld te worden als alle andere abonnees, als ze met twee maten blijven rekenen denk ik dat ze op termijn een probleem hebben.
 
Dat is niet helemaal waar. UPC= ZIGGO Services B.V. en ZIGGO B.V. = nog steeds ZIGGO B.V. deze laatste is ZIGGO oud.
"Ziggo Services BV"? Opvallende naam.
Zouden ze er al stiekem rekening mee houden dat ze de diensten zullen gaan scheiden van de levering i.v.m. eventueel openstellen van de kabel???
eusa_pray.gif
 
Waarom verzin je dit nu weer? Heb nog geen wetgeving gezien hiervoor. Jij wel blijkbaar. :wink:
 
Waarom verzin je dit nu weer? Heb nog geen wetgeving gezien hiervoor. Jij wel blijkbaar. :wink:
Over verzinnen gesproken. :? Ten eerste verzin je hier dat ik het over "wetgeving" heb gehad. Dit is niet zo, lees maar terug. Ten tweede ga je nog een stap verder, want je trekt vervolgens conclusies uit je eigen verzinsels, namelijk dat ik de wetgeving zou hebben gezien die JIJ voor mij verzonnen hebt. :schater:
 
Dit lijkt mij ook zo, met BV constructies heb ik als consument niets te maken, Ziggo en UPC profileren zich nu als één onderneming één happy family onder de naam Ziggo, trouwens de naam die ze er aan gegeven hebben doet er niet toe ik als consument verwacht gewoon gelijk behandeld te worden als alle andere abonnees, als ze met twee maten blijven rekenen denk ik dat ze op termijn een probleem hebben.

Je hebt hoop ik wel door wat die gelijke behandeling die je zo graag wilt gaat betekenen: een Horizon box en het uitschakelen van je (maximaal 5) kaarten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan