• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mijn Ziggo aanmaken lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

ma1986

Hoi,

Ik ben sinds gisteren klant bij Ziggo. Ik wil graag inloggen op Mijn Ziggo, en dat moet ik een account voor maken. Helaas lukt dit niet. Moet ik een paar dagen wachten voor ik in aanmerking kom, of zou ik Ziggo moeten bellen.

Alvast bedankt voor je reacties!
 
Waar zou ik de gegevens moeten krijgen?
 
Ik denk dat je voor dit soort vragen toch beter bij de Ziggo helpdesk terecht kunt
 
Waar zou ik de gegevens moeten krijgen?

In je mail box , of via de post. Je bent toch nieuwe klant? Bel ze of gooi iets op FB van Ziggo neer. Twitter zitten ze ook op , want zonder die gegevens kan je er niet op.

Heb je ook telefoon van ze , dan 1200 bellen.
 
Hoi, alles is opgelost door Ziggo. Ze hebben mij binnen 24 uur geholpen via Facebook. Top!

Ik ben verder ontzettend blij met Ziggo, vooral met de internet - haal makkelijk 120/12 zelf met wifi!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan