• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mijn Website is ineens weer niet meer te bereiken.

Berichten
64
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Sinds enkele maanden is mijn site niet meer te bereiken. Lijkt op het zelfde probleem als voorheen, dat als je je abonnement veranderd er iets fout gaat bij Chello/UPC/ Ziggo. https://members.chello.nl/c.beaux/ Melding: Het opgevraagde bestand/pagina is niet bekend. Dit was toen der tijd ook zo. Jordy heeft het toen voor me opgelost. Had iets met gebruiker te maken?? Hebben meer mensen dit probleem? Hoop dat Jordy dit weer leest. Had al een email gestuurd maar misschien is hij met vakantie of is het niet aangekomen.

MVG Cor Beaux
 
Hier grijpt Malwarebytes Anti-Malware in.


members.chello.nl
ip xxx.xxx.xxx.17
poort 63983
 
zo te zien inderdaad pagina weg

weg.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zoiets kwam laatst ook al ter spraken. De homepage server is een oude dienst waar Ziggo niet veel energie meer in zal steken.
Als je gehecht bent aan je homepage kun je beter opzoek naar 1 van de vele gratis of betaalde oplossingen voor slechts een paar euro per jaar.
Zomaar even googlen: https://www.jouwweb.nl/
 
Eigenlijk wel mee eens. Wij hebben vanaf het begin van ons abonnement rond het jaar 2000 bij toen nog Chello een dergelijk stukje website. Stelt bij wat we nu gewend zijn niet zoveel meer voor qua webruimte.

Maar ook al doen we er weinig meer mee, het is nog altijd toegankelijk, met elders een link ernaar. En daarom kan ik ook corbeaux niet anders dan gelijk geven dat hij, als voor hem dat piepkleine stukje webruimte voldoende is, geen behoefte heeft aan verandering. Weliswaar is deze dienst voor nieuwe klanten al jaren geleden afgeschaft, voor oude abonnees is het er nog steeds. Ik zelf zal er niet van wakker liggen als deze dienst helemaal wordt afgestoten, we hebben meer dan genoeg alternatieven.

Maar het is vind ik één van tweeën, afstoten of (voor die bestaande groep abonnees) handhaven. En in geval van het laatste toch even tijd hieraan besteden, want bij anderen uit die groep abonnees werkt het nog steeds. Dus vind ik dat hij daar ook recht op heeft.
 
Bedankt voor jullie antwoordt. Ik had mijn kleine website daar staan voor HTML gebruikers.
Het gaat mij erom dat het altijd heeft gewerkt, nadat hij eerder ook al eens niet online was. Dat werd later opgelost.
Was ook nadat ik mijn abbo had geupgrade.
Ik heb een grote Php website bij versio.nl Gelukkig zit ik niet zonder dus.
Maar vindt wel dat zoiets moet worden opgelost.
 
Terug
Bovenaan