B
BBGT
Met de nwe MediaBox (HD digital video recorder) DCR 8111/03) kwam ook een nwe afstandsbediener. Zo'n zwarte langwerpige. Mijn vrouw heeft al kramp in al haar vingers van dat steeds maar tevergeefs indrukken van de knoppen.
De MediaBox reageert, als ie reageert, met de snelheid van een slak die afremt in de bocht.
"Je moet 'm ook op de MediaBox richten!" "Dat doe ik toch!"
Alles groen op 999. Zijn wij nou zo stom?
De MediaBox reageert, als ie reageert, met de snelheid van een slak die afremt in de bocht.
"Je moet 'm ook op de MediaBox richten!" "Dat doe ik toch!"
Alles groen op 999. Zijn wij nou zo stom?


