• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mijn UPC

Berichten
149
Waarom werkt dit voor geen meter ? Ik kan totaal niet inloggen.

En als ik een maal verdere kom..
Hangt hij bij https://service.upc.nl/secure/dispatch.php?SessionID=VEELTEKSTHIER9p4&country_id=NL&language_id=NL
En het blijft blanko....

en als ik probeer te reggen...

Registreer u dan hier voor Mijn UPC en uw e-mail wordt automatisch gekoppeld.

Deze gebruiker is al geregistreerd
of Technical Error Occured (NL)
Ik snap er niks meer van...
 
rejer13 zei:
Waarom werkt dit voor geen meter ? Ik kan totaal niet inloggen.

En als ik een maal verdere kom..
Hangt hij bij https://service.upc.nl/secure/dispatch.php?SessionID=VEELTEKSTHIER9p4&country_id=NL&language_id=NL
En het blijft blanko....

en als ik probeer te reggen...

Registreer u dan hier voor Mijn UPC en uw e-mail wordt automatisch gekoppeld.

Deze gebruiker is al geregistreerd



Ik snap er niks meer van...

UPC site heeft wel meer problemen op dit moment.
Emailen met IE 8 werkt bij mij ook van geen meter !
 
heb je de registratiecode per snailmail al ontvangen en ingevoerd?
 
jazzpr zei:
heb je de registratiecode per snailmail al ontvangen en ingevoerd?


Heeft die wel gedaan denk ik, anders geeft hij aan dat je nog met activeren
 
En bij het hooft account doet hij het nog leuker.

ik kan inloggen op de webmail maar als ik probeer in te loggen op Mijn UPC zegt hij

Inloggen Mijn UPC
Uw gebruikersnaam of wachtwoord is onjuist ingevuld.

en als ik ge reggen.

https://service.upc.nl/mijnupc/registreren/

Registreer u dan hier voor Mijn UPC en uw e-mail wordt automatisch gekoppeld.
Deze gebruiker is al geregistreerd


ik snap hem echt niet meer.
 
rejer13 zei:
En bij het hooft account doet hij het nog leuker.

ik kan inloggen op de webmail maar als ik probeer in te loggen op Mijn UPC zegt hij

Inloggen Mijn UPC
Uw gebruikersnaam of wachtwoord is onjuist ingevuld.

en als ik ge reggen.

https://service.upc.nl/mijnupc/registreren/

Registreer u dan hier voor Mijn UPC en uw e-mail wordt automatisch gekoppeld.
Deze gebruiker is al geregistreerd


ik snap hem echt niet meer.

Kan jij Hier inloggen?

https://provisioning.upc.nl/selfcare/login.jsp

@upcmail.nl hoeft er niet achter !

Voorbeeld:

UPC
0000
 
davy16 zei:
Kan jij Hier inloggen?

https://provisioning.upc.nl/selfcare/login.jsp

@upcmail.nl hoeft er niet achter !

Voorbeeld:

UPC
0000


Welkom bij het servicecentrum voor UPC Breedband Internet extra e-mail accounts. Hier kunt u extra e-mailaccounts toevoegen en verwijderen, wachtwoorden wijzigen en uw persoonlijke homepage controleren.

ja daar kan ik inloggen.
 
rejer13 zei:
Welkom bij het servicecentrum voor UPC Breedband Internet extra e-mail accounts. Hier kunt u extra e-mailaccounts toevoegen en verwijderen, wachtwoorden wijzigen en uw persoonlijke homepage controleren.

ja daar kan ik inloggen.

Raar, alleen een fout bij Mijnupc.

Je kan eventueel wachtwoord vergeten doen? en dan kies je de bovenste (gebruikersnaam alleen invullen)
Dan krijg je een paswoord opgestuurt, misschien dat het probleem dan is opgelost?
 
davy16 zei:
Raar, alleen een fout bij Mijnupc.

Je kan eventueel wachtwoord vergeten doen? en dan kies je de bovenste (gebruikersnaam alleen invullen)
Dan krijg je een paswoord opgestuurt, misschien dat het probleem dan is opgelost?

Gebruiker niet gevonden


Maar dankzij jouw link heb ik welgedaan wat ik wou doen. Een extra email adres alias registreren. Bedankt.
Maar het blijft vreemd.
 
rejer13 zei:
Gebruiker niet gevonden


Maar dankzij jouw link heb ik welgedaan wat ik wou doen. Een extra email adres alias registreren. Bedankt.
Maar het blijft vreemd.

Graag gedaan ;)

https://service.upc.nl/mijnupc/wachtwoord_vergeten/

Kies dan Optie 2.
(Ik ben mijn gebruikersnaam en wachtwoord vergeten, maar ik weet mijn klantnummer en activatiecode...)
Als jeje activatie code niet meer weet, kies dan activatiecode verloren, dan vul jeje Achternaam en Klantnummer in.
En je krijgt een brief met een nieuwe activatie code.
Probleem is dan misschien uit de wereld geholpen?
 
Terug
Bovenaan