Waarom werkt dit voor geen meter ? Ik kan totaal niet inloggen.
En als ik een maal verdere kom..
Hangt hij bij https://service.upc.nl/secure/dispatch.php?SessionID=VEELTEKSTHIER9p4&country_id=NL&language_id=NL
En het blijft blanko....
en als ik probeer te reggen...
Registreer u dan hier voor Mijn UPC en uw e-mail wordt automatisch gekoppeld.
Deze gebruiker is al geregistreerd
of Technical Error Occured (NL)
Ik snap er niks meer van...
En als ik een maal verdere kom..
Hangt hij bij https://service.upc.nl/secure/dispatch.php?SessionID=
En het blijft blanko....
en als ik probeer te reggen...
Registreer u dan hier voor Mijn UPC en uw e-mail wordt automatisch gekoppeld.
Deze gebruiker is al geregistreerd
of Technical Error Occured (NL)
Ik snap er niks meer van...
