K
karin
Ik heb een probleem met het inloggen bij mijn UPC, als ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord invul, kom ik gewoon op de persoonlijke pagina met adresgegevens en dergelijke. Echter, als ik naar mijn verbruik of mijn factuur ga, wordt mij gevraagd om de activatiecode in te vullen. De brief met de activatiecode heb ik, maar als ik die gebruik wordt er gezegd dat ik al geregistreerd ben. Tot nu toe heeft mijn factuur en mijn verbruik het steeds goed gedaan, ligt dit aan upc of moet ik iets anders nog doen?
Bij voorbaat dank voor jullie reacties!
Bij voorbaat dank voor jullie reacties!
