• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mijn UPC

  • Onderwerp starter Onderwerp starter karin
  • Startdatum Startdatum
K

karin

Ik heb een probleem met het inloggen bij mijn UPC, als ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord invul, kom ik gewoon op de persoonlijke pagina met adresgegevens en dergelijke. Echter, als ik naar mijn verbruik of mijn factuur ga, wordt mij gevraagd om de activatiecode in te vullen. De brief met de activatiecode heb ik, maar als ik die gebruik wordt er gezegd dat ik al geregistreerd ben. Tot nu toe heeft mijn factuur en mijn verbruik het steeds goed gedaan, ligt dit aan upc of moet ik iets anders nog doen?
Bij voorbaat dank voor jullie reacties!
 
hier hetzelfde verhaal.. dus schat dat dr een storing is..meerdere onderdelen van de site werken namelijk niet..
 
karin zei:
Ik heb een probleem met het inloggen bij mijn UPC, als ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord invul, kom ik gewoon op de persoonlijke pagina met adresgegevens en dergelijke. Echter, als ik naar mijn verbruik of mijn factuur ga, wordt mij gevraagd om de activatiecode in te vullen. De brief met de activatiecode heb ik, maar als ik die gebruik wordt er gezegd dat ik al geregistreerd ben. Tot nu toe heeft mijn factuur en mijn verbruik het steeds goed gedaan, ligt dit aan upc of moet ik iets anders nog doen?
Bij voorbaat dank voor jullie reacties!

Inderdaad net contact gehad met de HD en er blijkt een collectieve storing te zijn met Mijn UPC. In eerste instantie wilde ze er geen collectieve storing van maken waarop men tegen mij zei dat ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord telefonisch moest doorgeven waarop ik dit weigerde, na veel discussie heen en weer kregen ze toch de melding dat ze dit mochten doorgeven als een collectieve storing en dat dit opgelost zal worden binnen 24 uur. Het zal mij benieuwen dus maar weer afwachten.....
 
Terug
Bovenaan