• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mijn UPC werkt niet meer

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Haassiej
  • Startdatum Startdatum
H

Haassiej

Goedenavond mede-leden,

Ik heb altijd met mijn eigen adres [email protected] kunnen inloggen op MijnUPC.
[email protected] is ons hoofdaccount en daarvoor beschik ik niet over de credentials.

Nu wou ik vanavond weer inloggen op MijnUPC, met [email protected], maar worden mijn credentials niet gepakt. Twee/Drie weken geleden heb ik nog kunnen inloggen.

Ik heb zojuist de UPC helpdesk hiervoor gebeld. Deze beweerden dat het onmogelijk was dat ik met [email protected] heb kunnen inloggen etc... Heb mijn verhaal 9(!!) keer moeten uitleggen waarop de medewerker alsnog het verhaal verkeerd concludeerde.

Er werd mij het standaard antwoord verteld "Ik heb een activatiecode voor u aangevraagd en deze ontvangt u per post". Maar, deze activatiecode hoort bij [email protected] en niet bij [email protected]

Dit heb ik diverse keren aangegeven bij de betreffende medewerker, alleen deze wou dit niet begrijpen.

Verder als ik wachtwoord vergeten doe staat er bij geheime vraag: "undefined for NL". Dit was ook volledig onbekend bij de helpdesk..

Slecht geholpen door de helpdesk.. Alleen weet iemand hier raad mee? Ik heb namelijk altijd met [email protected] kunnen inloggen op MijnUPC.

[email protected] - fictief email voor het verhaal
[email protected] - fictief email voor het verhaal

Alvast bedankt!
 
Hallo, er is een storing gaande bij Mijn UPC en Horizon Go. Website vermeldt helaas geen storing.
 
Dan hebben ze het snel opgelost... @Sparco©1963

IMG_0198.PNG


De site werkt inderdaad erg traag...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Inloggen op Mijn- Upc werkt wel weer maar traag als dikke s....t door een trechter. Horizon Go tv kijken inloggen werkt ook weer maar tv kijken ho maar.
 
Sparco©1963 zei:
Inloggen op Mijn- Upc werkt wel weer maar traag als dikke s....t door een trechter. Horizon Go tv kijken inloggen werkt ook weer maar tv kijken ho maar.

Rond 20:00 was het hier ook onmogelijk om via de horizon go app tv te kijken. Het werkt nu wel weer maar enigszins traaaaag.
 
Allen, bedankt voor jullie antwoord.

Echter, krijg ik nog steeds de foutmelding foutieve inlog of wachtwoord. Heeft wel altijd gewoon gewerkt...
 
Haassiej zei:
Allen, bedankt voor jullie antwoord.

Echter, krijg ik nog steeds de foutmelding foutieve inlog of wachtwoord. Heeft wel altijd gewoon gewerkt...

Zou gewoon morgen even afwachten.
Bij mijn staat dat de vorige rekeningen niet beschikbaar zijn.
Ze zullen wel weer iets niets aan het uit proberen zijn.
 
Ik kijk al de gehele avond naar de HorizonTV Applicatie zonder problemen
 
Topicstarter.
Geef de zaak nog even wat meer tijd.

Wat ik vreemd vind in het hele verhaal is dat je normaal inlogt op Mijn UPC met een gebruikersnaam en wachtwoord, niet met een e-mailadres.
Verder heb jij niet de naam/wachtwoord van het hoofd e-mail adres dus ben je waarschijnlijk helemaal niet de houder van het UPC abonnement. MijnUPC is bedoelt voor de houder.
 
Terug
Bovenaan