• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mijn UPC vreselijk traag en factuur opvragen lukt niet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter DenV
  • Startdatum Startdatum
Als jullie nou eens even allemaal stoppen met inloggen kan ik op mijn gemak mijn factuur bekijken jaaahhh....zooitje #@%½#¾@
 
Bij mij werkt het wel, ik heb het maar aan laten staan..... ;)
Of blokkeer ik zo de boel?.... :angel:

Nu even serieus: ik kan het zien, inloggen duurt een tijd en opvragen ook.
In de tussentijd ging ik gewoon iets anders doen en een tijd later even kijken of er wat stond.

Vanmorgen vroeg ging het redelijk.
 
bij in spijkenisse ook niet mogelijk nog even dan zeg ik bay bay upc
 
@ this moment alleen maar 404 errors op de site...

kon vanochtend net zien wat het bedrag was wat geint gaat worden, dat klopte maar meer zag ik niet...
 
Inderdaad, het werkt voor geen meter.
Als je met veel pijn en moeite in "Mijn UPC" bent dan levert de facturenpagina een grote leegte op.
Wellicht dat de facturen er niet zijn deze maand, cadeautje van UPC. ;)
 
ook ik kan niet kijken in mijn factuur dat is ook al een paar dagen aan de hand.
zaanstad ms helpt het iets.
ik heb power incl anytime maar ik ben er in mei er achter gekomen dat ze gewoon lokaal en nationaal telefoon kosten in rekening brengen en ik moest maar terug bellen als de juni factuur online staat maar daar kan ik niet bij,.
snif snif
ikmoet dus 4 maanden telefoon kosten retour gestort krijgen maar ik heb spijt dat ik de automatische incasso goed gekeurd heb.
 
Vanmiddag kon ik helemaal niet inloggen op "mijnupc". Dat lukt nu wel, maar daar houdt het dan ook op. Ik kan niet naar "Mijn factuur". Ik kan de factuur van deze maand dus ook niet valideren!!

De foutmelding:
Regel 2
Teken 1
Syntaxis fout
Code 0
URL: zie bijlage
 
Ook nu is het vreselijk langzaam.....

Ben toch zo'n beetje de enige die het nu opvraagt denk ik zo...
 
Terug
Bovenaan