• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mijn UPC vreselijk traag en factuur opvragen lukt niet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter DenV
  • Startdatum Startdatum
Ik krijg de factuur ook niet te zien, wel de mail hierover ontvangen!........
 
Ik heb gisteren kunnen kijken net even geprobeerd maar heleaas er is blijkbaar teveel verkeer op die pagina...
 
Zoals al vele malen eerder hier op dit forum besproken: UPC stuurt teveel klanten tegelijk een email dat hun factuur online staat. Er gaan dan teveel mensen tegelijk naar Mijn UPC. En UPC vertikt het dus gewoon om hier iets aan te doen (bijvoorbeeld de email aan kleinere plukjes klanten tegelijk versturen of zorgen dat de capaciteit van je website omhoog gaat). Tsja: communicatie hè? Het blijft UPC's zwakke punt.....
 
Iedere maand het zelfde liedje,een poosje terug lag zelfs de hele website er uit wegens onderhoud. >:(
 
helemaal mee eens. Het is weer eens bagger op mijn UPC. Roep niet te hard dat ze er iets aan moeten doen, want dan ga je meer betalen hoor. :'( :'( :'(
 
mokum64 zei:
Zoals al vele malen eerder hier op dit forum besproken: UPC stuurt teveel klanten tegelijk een email dat hun factuur online staat. Er gaan dan teveel mensen tegelijk naar Mijn UPC. En UPC vertikt het dus gewoon om hier iets aan te doen (bijvoorbeeld de email aan kleinere plukjes klanten tegelijk versturen of zorgen dat de capaciteit van je website omhoog gaat). Tsja: communicatie hè? Het blijft UPC's zwakke punt.....

Inderdaad,als UPC nou eens afleer om de hele bulk in een keer te verzenden is het probleem opgelost,maar ja,tis UPC he.
 
Ik krijg sinds vanmorgen de volgende melding bij het opvragen van UPC.nl
Meer mensen hier last van?

Server Error
Access Manager WebSEAL could not complete your request due to an unexpected error.

Diagnostic Information
Method: GET

URL: /error.php?url=/impe/upcimweb/pu/login?TAM_OP=error&ERROR_CODE=0x38cf04d3&URL=%2Fmijnupc%2Fregistreren%2F


Error Code: 0x38cf04d3


Error Text: DPWWA1235E Could not read the response status line sent by a third-party server. Possible causes: non-spec HTTP headers, connection timeout, no data returned. This is not a problem with the WebSEAL server.


Solution
Provide your System Administrator with the above information to assist in troubleshooting the problem.
 
Ook hier problemen bereikbaarheid UPC.nl , soms niet bereikbaar, dan weer ontzettend traag...
inloggen Mijn UPC en factuur opvragen lukt ook niet
 
Terug
Bovenaan