• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mijn UPC Probleem

  • Onderwerp starter Onderwerp starter monkey07
  • Startdatum Startdatum
M

monkey07

Hallo,

Ik heb sinds kort weer een probleem met mijn UPC.
Als ik nu de nieuwe factuur op vraag, krijg ik niet meer de gegevens waarmee ik de factuur kan betalen.
De hele bovenste kop is weg, normaal staat daar alle gegevens betreffende de factuur, en kan ik kiezen wanneer ik de factuur wil betalen.
Nee, nu zijn al deze opties afwezig, dus hoe ga ik nu de factuur betalen.??
Als ik een oude factuur bekijk is alles netjes aanwezig, dus waar dit probleem vandaan komt, ik begrijp er niets van.
Hebben nog meer mensen hier last van, of weet iemand een oplossing dan hoor ik het graag.

Groetjes,

Ron
 
Terug
Bovenaan