S
simonr
Ik ben sinds 2,5 week overgestapt van light/freetime, naar power/anytime pakket a 29,95.
Nu is er iets raars aan de hand met 'mijn upc'.
mijn upc bleef de eerste 2 weken gewoon op light staan ipv van power.
ik heb wat snelheids problemen dus afgelopen dinsdag heeft een hd'er me tijdelijk even op extreme gezet.
Dit hielp niet, dus 2 uur later is mijn snelheid weer door een andere hd'er terug gezet naar power.
Nou is er het volgende aan de hand.
Ik kijk woensdag op mijn upc, zie ik dat daar extreme staat. En dat is nog steeds zo.
Ik snap er echt geen ene r... meer van.
Eerst gebeurt er dus twee weken niks op mijn upc, en dan staat er binnen een halve dag dat ik extreme heb,
wat ik dus niet meer heb.
Ben al door de provisioning gelopen, en daar staat gewoon power, dus dat klopt.
Iemand enig idee
?
Nu is er iets raars aan de hand met 'mijn upc'.
mijn upc bleef de eerste 2 weken gewoon op light staan ipv van power.
ik heb wat snelheids problemen dus afgelopen dinsdag heeft een hd'er me tijdelijk even op extreme gezet.
Dit hielp niet, dus 2 uur later is mijn snelheid weer door een andere hd'er terug gezet naar power.
Nou is er het volgende aan de hand.
Ik kijk woensdag op mijn upc, zie ik dat daar extreme staat. En dat is nog steeds zo.
Ik snap er echt geen ene r... meer van.
Eerst gebeurt er dus twee weken niks op mijn upc, en dan staat er binnen een halve dag dat ik extreme heb,
wat ik dus niet meer heb.
Ben al door de provisioning gelopen, en daar staat gewoon power, dus dat klopt.
Iemand enig idee
?



