• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

mijn upc probleem

  • Onderwerp starter Onderwerp starter simonr
  • Startdatum Startdatum
S

simonr

Ik ben sinds 2,5 week overgestapt van light/freetime, naar power/anytime pakket a 29,95.
Nu is er iets raars aan de hand met 'mijn upc'.
mijn upc bleef de eerste 2 weken gewoon op light staan ipv van power.
ik heb wat snelheids problemen dus afgelopen dinsdag heeft een hd'er me tijdelijk even op extreme gezet.
Dit hielp niet, dus 2 uur later is mijn snelheid weer door een andere hd'er terug gezet naar power.
Nou is er het volgende aan de hand.
Ik kijk woensdag op mijn upc, zie ik dat daar extreme staat. En dat is nog steeds zo.
Ik snap er echt geen ene r... meer van.
Eerst gebeurt er dus twee weken niks op mijn upc, en dan staat er binnen een halve dag dat ik extreme heb,
wat ik dus niet meer heb.
Ben al door de provisioning gelopen, en daar staat gewoon power, dus dat klopt.
Iemand enig idee ????
 
Waarschijnlijk moet het nog bijgewerkt worden. Hou je "mijn UPC" de komende dagen even in de gaten.
 
Heb zojuist weer even gekeken, nu staat er light ipv power. :o
Ik weet niet wat ze bij UPC aan het doen zijn maar ik hoop dat dit wel goed gaat met mijn factuur.
 
Kijk ik net weer, is het weer extreme geworden.
Dit begint een beetje lachwekkend te worden. :P
 
Jezper-UPC zei:
Waarschijnlijk moet het nog bijgewerkt worden. Hou je "mijn UPC" de komende dagen even in de gaten.

We zijn weer een week verder, en nog steeds heb ik volgens "mijn upc" chello extreme.
We wachten maar weer af.
 
simonr zei:
We zijn weer een week verder, en nog steeds heb ik volgens "mijn upc" chello extreme.
We wachten maar weer af.
ik wacht ook al enkele weken maar ook nog steeds geen juiste gegevens op MIJN UPC.
 
Viper9 jouw probleem is zoals besproken in onderzoek. Bij simonr dacht ik dat alles vanzelf in orde zou komen maar zou je dan toch je klantgegevens op PM willen zetten? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.
 
simonr zei:
We zijn weer een week verder, en nog steeds heb ik volgens "mijn upc" chello extreme.
We wachten maar weer af.
lol als je maar voor power moet betalen dan is het niet erg dat ze de weg kwijt raken daar ::)
 
Terug
Bovenaan