M
Marcccc
Hallo,
ik wilde dit in eerste instantie plaatsen op het forum van UPC, maar.... verrassend genoeg lukt het me niet om een nieuw onderwerp aan te maken op dat forum. Zelfs een goed werkend forum maken, lukt ze schijnbaar nog niet. Het zou grappig zijn, als het niet zo schrijnend was...
Anyway, alhoewel ik al jaren klant van UPC, is het me nog nooit gelukt om op de pagina van Mijn UPC te komen. Als ik dat probeer, dan krijg ik standaard de meldingen "U bent niet bevoegd om deze toepassing te openen" en "U hebt meerdere facturen accounts, neem dan contact op met Customer Care" (prachtig stukje Nederlands, die 2e zin).
Ik heb hier een aantal keer over gebeld met UPC, wat me een hoop geld gekost heeft. Ieder keer krijg ik te horen dat ze er mee bezig zijn. Let wel, dit is al minimaal een jaar zo, maar waarschijnlijk is het al altijd al zo geweest want ik ben nog nooit op de Mijn UPC pagina geweest. Zelf denk ik, ook vanwege één of twee eerdere incidenten (o.a. overzetten van abonnementen, wat allemaal tijdens het aanvragen goed lijkt te gaan maar waar ik ná het aanvragen nooit meer iets van hoor) dat er in de administratie van UPC minimaal 2 - waarvan 1 van mij dus - accounts door elkaar gemixt worden. Uiteraard zal UPC dit nooit toegeven. Een verdere uitleg dan "De technische dienst is er mee bezig" krijg ik niet.
De laatste keer dat ik er telefonisch contact over heb gehad is al weer enkele maanden geleden. Toen hebben we afgesproken dat ik de factuur van die maand nog als papieren versie zou krijgen, maar die van een maand later niet meer "want dan is het probleem zeker wel opgelost". Uiteraard geen haar op mijn hoofd die dat toen geloofde.
Ik weet dat Mijn UPC een paar maanden geleden vernieuwd is en dat er toen wat problemen met inloggen waren. Geloof me, daar heeft dit niks mee te maken. Net zoals een slecht tv-signaal niks met "slechte bekabeling" te maken heeft en het niet kunnen posten op het "officiële" UPC forum niks te maken met mijn slechte computer. Het komt door de complete, ongecontroleerde chaos die je krijgt als een veel te groot bedrijf als UPC veel te veel macht heeft binnen een bepaald segment.
Zijn er mensen die dit verhaal herkennen? Wat raden jullie mijn aan om te doen? Iedere dag maar een mail sturen totdat één van die knakworsten daar z'n benen is van z'n bureau afslingert en daadwerkelijk doet waarvoor hij betaald wordt? Accepteren dat ik nooit op Mijn UPC kan? Of - misschien verreweg het beste idee - eindelijk maar is serieus gaan kijken naar alternatieven voor tv/internet in plaats van UPC? Zijn er providers die er niet op de één of andere manier zo'n zooitje van maken of is het allemaal hetzelfde?
ik wilde dit in eerste instantie plaatsen op het forum van UPC, maar.... verrassend genoeg lukt het me niet om een nieuw onderwerp aan te maken op dat forum. Zelfs een goed werkend forum maken, lukt ze schijnbaar nog niet. Het zou grappig zijn, als het niet zo schrijnend was...
Anyway, alhoewel ik al jaren klant van UPC, is het me nog nooit gelukt om op de pagina van Mijn UPC te komen. Als ik dat probeer, dan krijg ik standaard de meldingen "U bent niet bevoegd om deze toepassing te openen" en "U hebt meerdere facturen accounts, neem dan contact op met Customer Care" (prachtig stukje Nederlands, die 2e zin).
Ik heb hier een aantal keer over gebeld met UPC, wat me een hoop geld gekost heeft. Ieder keer krijg ik te horen dat ze er mee bezig zijn. Let wel, dit is al minimaal een jaar zo, maar waarschijnlijk is het al altijd al zo geweest want ik ben nog nooit op de Mijn UPC pagina geweest. Zelf denk ik, ook vanwege één of twee eerdere incidenten (o.a. overzetten van abonnementen, wat allemaal tijdens het aanvragen goed lijkt te gaan maar waar ik ná het aanvragen nooit meer iets van hoor) dat er in de administratie van UPC minimaal 2 - waarvan 1 van mij dus - accounts door elkaar gemixt worden. Uiteraard zal UPC dit nooit toegeven. Een verdere uitleg dan "De technische dienst is er mee bezig" krijg ik niet.
De laatste keer dat ik er telefonisch contact over heb gehad is al weer enkele maanden geleden. Toen hebben we afgesproken dat ik de factuur van die maand nog als papieren versie zou krijgen, maar die van een maand later niet meer "want dan is het probleem zeker wel opgelost". Uiteraard geen haar op mijn hoofd die dat toen geloofde.
Ik weet dat Mijn UPC een paar maanden geleden vernieuwd is en dat er toen wat problemen met inloggen waren. Geloof me, daar heeft dit niks mee te maken. Net zoals een slecht tv-signaal niks met "slechte bekabeling" te maken heeft en het niet kunnen posten op het "officiële" UPC forum niks te maken met mijn slechte computer. Het komt door de complete, ongecontroleerde chaos die je krijgt als een veel te groot bedrijf als UPC veel te veel macht heeft binnen een bepaald segment.
Zijn er mensen die dit verhaal herkennen? Wat raden jullie mijn aan om te doen? Iedere dag maar een mail sturen totdat één van die knakworsten daar z'n benen is van z'n bureau afslingert en daadwerkelijk doet waarvoor hij betaald wordt? Accepteren dat ik nooit op Mijn UPC kan? Of - misschien verreweg het beste idee - eindelijk maar is serieus gaan kijken naar alternatieven voor tv/internet in plaats van UPC? Zijn er providers die er niet op de één of andere manier zo'n zooitje van maken of is het allemaal hetzelfde?
