• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mijn UPC down...

  • Onderwerp starter Onderwerp starter NightCrawler_NXP
  • Startdatum Startdatum
N

NightCrawler_NXP

Ik probeer de hele avond al in te loggen maar ik krijg elke keer een code 500 foutmelding..
Zijn er andere die hier ook last van hebben of kan ik weer eens gaan bellen met UPC..
 
Okee... gelukkig dat het niet aan mij ligt in ieder geval..
Komt wel even op een rot moment maar het is niet anders... :(
 
Er is een interne server fout opgetreden - (Error 500)

Morgen weer een dag...
 
Nou dat is dan ook voor het eerst dat ze storingen melden... :o

We wachten het wel rustig af dan... ;)
 
Ik kreeg deze te zien bij het inloggen op 'Mijn UPC' (wel apart hoor)

Sorry uw sessie is verlopen
Om snel te bestellen kunt u naar het desbetreffend product navigeren en inloggen tijdens de bestelling. Ook kunt u onder 'Mijn UPC' opnieuw inloggen om de diensten als factuur online en mijn verbruik te raadplegen.
 
den Tsaar zei:
Sorry uw sessie is verlopen
Om snel te bestellen kunt u naar het desbetreffend product navigeren en inloggen tijdens de bestelling. Ook kunt u onder 'Mijn UPC' opnieuw inloggen om de diensten als factuur online en mijn verbruik te raadplegen.

Klopt en na nogmaals inloggen: Er is een interne server fout opgetreden - (Error 500)

Bedankt.
 
Terug
Bovenaan