• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mijn TV Agenda

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Ervé
  • Startdatum Startdatum
E

Ervé

Mijn TV Agenda is niet helemaal mijn TV agenda . Als ik namelijk op bijbehorende button klik krijg ik weer de zender waarvan ik de "guide" of 'menu" startte . Dus niet het rijtje met geplande opnames en herinneringen .Geen idee wat ik er aan kan doen ..... iemand ?
Ik heb deze DVR overigens pas , had dit probleem niet met de "gewone" (Thompson) Mediabox .

Verder als ik een programma pauzeer en weer op play druk gaat dit niet altijd goed . Is nu 3x verder gegaan bij actuele beeld en dus stuk van programma gemist .

De DVR blijft ook herrie maken , ik neem aan dat dit met de laatste functiemogelijkheid te maken heeft ?


Wie helpt mij een beetje op weg ?




PS. Excuus als ik laatste opmerkingen in aparte topic had moeten plaatsen , ben niet zo bekend met forum .
 
Ervé zei:
Mijn TV Agenda is niet helemaal mijn TV agenda . Als ik namelijk op bijbehorende button klik krijg ik weer de zender waarvan ik de "guide" of 'menu" startte . Dus niet het rijtje met geplande opnames en herinneringen .Geen idee wat ik er aan kan doen ..... iemand ?
Is volgens mij een bekend probleem: wanneer je een opname hebt ingesteld, dan werkt "Mijn TV Agenda" simpelweg niet.
 
Mijn TV agenda is ook weer een van die UPC producten die gewoon niet goed werken.
Ik heb inmiddels al ongeveer 1,5 á 2 jaar problemen met deze functie, regelmatig
springt mijn mediabox terwijl ik memo's aan het ingeven ben in een standby stand waar
ik hem alleen nog uitkrijg door een power reset te doen waarna doorgaans een groot
deel of alle eerder ingevoerde memo's gewist zijn. Dit gebeurde mij gisteren nog en ook
een uurtje geleden weer. Gisteravond hierover maar weer eens de HD gebeld, kreeg
weer de standaard onzin opties van terug naar fabrieksinstellingen etc wat ik vanwege
eerdere ervaringen van de hand wees, kreeg na lang doorzeuren iemand anders aan de lijn
(supposed supervisor) bleek uit mijn gesprek dat mijn in de afgelopen jaren geuitte klacht
niet bekend zou zijn ?????? Enfin kreeg de belofte dat ik hierover teruggebeld ga worden.
Nav meerdere verhalen mbt terugbellen op dit forum ben ik benieuwd of ik ooit wat hoor.

Misschien tijd dat een van de webcaremedewerkers hier eens naar kijkt?


(Tikfout gecorrigeerd)
 
positief: ben inderdaad teruggebeld - verhaal dat probleem bekend is en optreedt
indien veel memo's ingevoerd zijn - zou aan gewerkt worden
negatief: gaat nu toch wel erg lang duren, probleem bestaat al zolang de
memofunctie bestaat
Inmiddels zijn de memo's alweer een paar maal geheel of gedeeltelijk gewist
 
Terug
Bovenaan